Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 4 juli 2010

Question Time

It's Question Time

Dit is weer de tweede Question Time. Helaas op de vorige geen reacties gehad. Dus ik wil jullie vragen om allemaal even gezellig mee te doen met Question Time. Zodra er een paar meiden beginnen, zullen de andere lekker mee gaan kletsen.

De vraag van deze week luid; 'Als je naar een onbewoond eiland zo verhuizen, welk make-up product zou jij dan meenemen?'


Mijn antwoord;
Ik heb lang getwijfeld over dit antwoord. Ik kan namelijk zo moeilijk kiezen! I love oogschaduw gewoon omdat je er zoveel mee kan! Je kunt zo creatief zijn met oogschaduw. En mensen zeggen vaak eerder "wauw wat heb jij je ogen mooi opgemaakt!" dan "Je bronzer zit vandaag wel erg mooi." Snappen jullie wat ik bedoel?
Maar buiten oogschaduw ben ik ook gek op nagellak. Vroeger deed ik er eigenlijk niet zo veel mee en bestond mijn stash uit 1 kleur rood, 1 kleur bruin en 2 tinten roze. En misschien dwaalde ergens nog een top coat rond. Maar momenteel groeit mijn stash echt met week! Ik vind overal weer andere leuke kleurtjes die ik nog niet heb. Ook wil ik momenteel verder met nailart. Dat is zo gaaf!!

Dus eigenlijk kan ik niet echt kiezen tussen oogschaduw en nagellak. Beide zijn gewoon top producten, die je outfit wel echt af kunnen maken! Als ik echt zou verhuizen zou ik 'inne-minne-mutte' doen!


En voor welk product kiezen jullie als jullie zouden verhuizen naar een onbewoond eiland?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.