Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 14 juli 2010

Testing Tips #1


Het regent nieuwe onderwerpen! Ik heb volop inspiratie momenteel dus vandaar weer een nieuw onderwerp voor op mijn site. Ik heb zelfs nog een derde idee voor op mijn site, maar die volgt later. Vandaag tijd voor Testing Tips! Nou wat houdt dat nou in? Ik zoek iedere week een aantal tips op internet of jullie vertellen mij jullie tips en die ga ik testen. Zijn het fabeltjes of feiten?


Deze week heb ik de volgende 3 tips gevonden:

* Als je geen lipstick aan je glas wilt, moet je eerst aan je glas likken. Fabel/Feit

Dit is een feit. Ik vulde mijn glas met drinken. Nam een slok zonder te likken en de lipstick zat aan mijn glas. Daarna likte ik aan de andere kant van het glas er was (bijna) geen lippenstift te zien! Wel moet je iedere keer opnieuw likken, wat niet zo charmant is op een overvol terras.


* Als je langere wimpers wilt kun je in plaats van witte mascara ook foundation op je wimpers doen met daarover een laag zwarte mascara. Fabel/Feit

Was dit maar een feit! Maar helaas het werkt niet... Ik had op mijn ene oog alleen mascara gedaan. Daarna begon ik foundation om mijn andere wimpers te doen, wat al een gedoe op zich is. Daarna dezelfde mascara er overheen gedaan, maar helaas. Ze waren misschien een beetje voller. Maar zéker niet langer.


* Je oogpotlood blijft beter zitten als je hem 3 seconden naast een vlam houdt. Fabel/Feit

Ook dit is jammer genoeg een fabel. Wel smeert het potloodje makkelijker. Dus als je een hard potlood hebt is dit daar wel goed voor. Hij blijft er alleen niet beter door zitten, maar eigenlijk ook niet slechter.


Nou ik hoop dat jullie dit een leuk onderwerp vinden voor op mijn site. Moet ik nog iets hieraan veranderen of verbeteren? Laat het me weten!

8 opmerkingen:

  1. heel leuk gedaan! beauty myth buster ;] hahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ted (van madzia haha)15 juli 2010 om 17:07

    Dit vind ik een leuke post!
    Hoe gaat het verder met je site?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Ted: Ja eigenlijk super goed! krijg ook steeds meer bezoekers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. over die oogpotlood is wel waar, voordat ik m`n perfecte oogpotlood gevonden had deed ik dat altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergrappig zeg! :D Hopelijk ga je dit vaker doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke site :-) heb hem vandaag ontdekt! doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.