Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 4 juli 2010

Zelfbruiner: Do's & Don'ts

Zelfbruiners zijn razend populair momenteel, al gebruik ik het eigenlijk niet. Ik ben nooit echt wit van mezelf dus ik vind het niet echt nodig. Vorig jaar heb ik wel zelfbruiner gesmeerd dus ik heb er wel wát ervaring mee.

Ik wilde voor jullie hier een artikel over schrijven aangezien zelfbruiners momenteel zoveel gebruikt worden. Dus bij deze: Do's and Dont's voor zelfbruiner!

Do's

Heerlijk scrubben!
Scrubben is ontzettend belangrijk, omdat dit de dode huidcellen verwijderd aangezien deze vaak oranje vlekken veroorzaken. Scrub vooral je ellenbogen, handen, knieën en tenen extra omdat die vaak droger zijn dan de rest.

Hierna is het belangrijk om je goed af te drogen, voordat je de zelfbruiner opbrengt.

Smeer niet ineens één hele dikke laag op, maar liever dunne laagjes. Dit zorgt voor een egaler resultaat!Dus smeer met mate.

Wrijf knieën, ellebogen, voeten, enkels en vingers even na met een handdoek om overtollig créme weg te halen. en vergeet niet je handen te wassen om oranje handen tegen te gaan!

Draag na het insmeren losse en het liefste geen lichte kleding. Zodat het goed kan intrekken en er geen vlekken op je kleding achter blijven!


Dont's

Gebruik geen scrub met olie. Aangezien de olie op je huid gaat liggen en de zelfbruiner dan niet in je huid kan trekken.

Nooit mengen! Dus nooit je zelfbruiner mengen met bodylotion of andere créme. Daarvan krijg je een vlekkerig resultaat.

Smeer geen lichaams zelfbruiner op je gezicht, maar gebruik een zelfbruiner die voor je gezicht gemaakt is.

Je kunt het beste de eerste 8 uur na het opbrengen van je zelfbruiner niet douchen. Geef het de kans om in te trekken.

Tja en het beste kun je ook niet sporten. Als je sport ga je zweten en hierdoor kunnen vlekken onstaan. dus het beste is niet sporten op de dag dat je zelfbruiner heb gebruikt.


Nou ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben? En wie van jullie gebruikt zelfbruiner?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.