Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 29 augustus 2010

Question Time!

It's Question Time

Sorry dat er gisteren geen update is gekomen. Ik ben gisteren namelijk de hele dag op Mysteryland geweest. Mysteryland is een outdoor festival bij Haarlemmermeer. Er waren 60.000 mensen en het was echt zo gaaf! Ik wilde eigenlijk van tevoren nog een update plaatsen, maar ik moest onverwachts werken. Dus vandaag krijgen jullie 2 updates, de Question Time van gisteren en nog een update van vandaag.

De question van deze week
Als jij je gehele stash moest weggooien, om welke reden dan ook. En je mag 3 producten houden, welke zouden dat zijn?


Hier moest ik wel eventjes over na denken. Jeetje 3 producten uit de hele stash! Sowieso een blush, i love blush! En dan wordt het denk ik mijn blush van The Body Shop. Dat is een matte, zacht roze blush die je altijd kan dragen. Dan nog een Mascara. Dan wordt het de Volume Clubbing in de kleur Ultra Black. Die is echt super! En dan als laatste een lippenbalsem. Ik denk dat ik dan kies voor een lippenbalsem die ik in Italiƫ heb gekocht bij L' erbolario. Die is ontzettend fijn!


Nu aan jullie de beurt! Welke 3 producten zou jij kiezen?

3 opmerkingen:

  1. Hmm.. Ik zou kiezen..

    Blush, oogpotlood en mascara <3

    Lots of Love <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou kiezen,
    nagellak,oogpotlood, mascara!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou er denk ik niet zoveel moeite mee hebben.
    Ik zou mijn foundation, mascara en blush houden. Dat zijn eigenlijk ook de enige 3 producten die ik standaard draag als ik buiten kom :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.