Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 2 februari 2011

Review: The Beauty Bakery Pure Spa Bar, Coconut Butter


Dit is helaas alweer de laatste review over de producten van The Beauty Bakery. In de toekomst komen er vast nog wel meer reviews bij, maar voor nu is dit even de laatste. Alle producten die ik heb getest waren stuk voor stuk super fijn. Zo ook weer dit heerlijke zeepje genaamd Coconut Butter. Het klinkt om op te eten, maar ik raad het je niet aan om dit te doen. Benieuwd naar de review over de Pure Spa Bar? 


Het Product
Als ik aan kokos denk dan denk ik aan een onbewoond eiland waar ik heerlijk van kokosmelk aan het genieten ben. Dit komt door het liedje van Kinderen voor kinderen op een onbewoond eiland. Vroeger heb ik die zoveel geluisterd. En in dat liedje zingen ze: ''Drink met je billen bloot, melk uit een kokosnoot.'' Maar dat terzijde... Het witte zeepje is versierd met een dikke roze laag kokos stukjes. Voor een heerlijk stukje kokos zeep van 100 gram betaal je € 4,95. 


Tijdens gebruik
Ik dacht dat het roze kokoslaagje er na de 1e douche beurt al af zou gaan. Nu 10 douche beurten verder zitten ze er nog op. Natuurlijk wel iets minder, maar ze zitten er nog! De zeep is heel romig en droogt de huid niet uit. De geur is heerlijk. Als je tenminste van kokos houdt. Na het douchen kun je het zeepje het beste laten drogen op een zeep rekje. De volgende ochtend kan ik hem zo weer in mijn zeep stash leggen. Misschien minder makkelijk dan een fles douchegel die je afdroogt en in de kast zet, maar wel veel lekkerder dan een douchegel! 


Eindoordeel 
Ook van dit product ben ik weer fan. Het droogt mijn huid niet uit. Het ziet er leuk uit. Ruikt verrukkelijk en de prijs is ook nog eens leuk! Ik ben er heel erg blij mee! Stiekem vind ik het heel erg jammer dat mijn bestelling inmiddels uitgetest is. Ik ben echt verbaasd over de producten. Ze zijn zo ontzettend fijn en leuk! www.thebeautybakery.nl is echt een bezoekje waard. De prijs, kwaliteit, het product... Alles is gewoon top! 


Cijfers
Product 9/10
Verpakking 9/10 
Prijs 8/10 
Gebruiksgemak 6/10

Eindcijfer 8

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl 

2 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.