Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 23 juni 2011

Nails Of The Day: Streak Maze


Het was echt zonde dat ik mijn Stripers nooit gebruikte. Ik heb er 6 in verschillende kleuren, maar ik wist gewoon niet wat ik ermee moest doen. Ik besloot toch maar mijn Stripers erbij te pakken en een zebra print op mijn nagels te zetten. Helaas is het niet echt een zebra geworden.... Het is gewoon een wirwar van streepjes, maar het resultaat is wel erg leuk! Dus deze keer bestaat mijn Nails Of The Day uit allemaal strepen!

Mijn zebra print is dus een beetje mislukt. Ik moet binnenkort maar eens een zebra gaan observeren, want dit lijkt er totaal niet op. In eerste instantie wilde ik ook alleen zwart gebruiken, maar aangezien het toch niet op een zebra ging lijken heb ik er maar zilver bij gedaan. Dat was toch wel de finishing touch aan deze nail art. 


De stripers komen van www.metoenailsforyou.nl. De stripers zijn verpakt per 6 stuks en je kunt uit 6 verschillende pakketjes kiezen. Ik heb de kleuren zwart, wit, zilver, goud, roze en groen. Dit vind ik allemaal fijne basis kleuren. Maar je kunt dus ook een set kopen met allemaal fel gekleurde stripers. De sets zijn erg betaalbaar. Je betaald namelijk € 8,95 voor 6 stripers. Dat is dus ongeveer € 1,50 voor 1 striper! 


Een makkelijkere nail art dan dit kan bijna niet. Als je geen striper hebt kun je het ook met een cocktailprikker doen. Het maken van deze nail art was misschien wel appeltje eitje, maar het resultaat is wel erg gaaf! Dat is toch weer eens eventjes iets anders dan een gewoon lakje. Het lijkt alsof je er super veel moeite voor hebt gedaan. 

Wat vinden jullie van deze strepen op mijn nagels? Gebruik jij zelf weleens stripers voor nail art? 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt superleuk! Ik zou ook eens mijn stripers moeten gebruiken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft een mooi effect op de nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk effect, ondanks dat het niet op een zebra lijkt vind ik het wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk ...just lijkt bamboe ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Ik gebruik ook af en toe mijn stripers, maar de laatste tijd niet meer. Je kunt er zoveel mee doen. Ook een soort van vallende sterren kun je er mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.