Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 28 augustus 2011

Review & Swatches: Shmink Lipsticks


Ik heb al eens eerder geschreven over Shmink. Een merk waar ik héél enthousiast over ben! De verpakkingen doen mij heel erg denken aan M.A.C. Simpel, zwart en met een duidelijk logo. Vandaag een review en swatches van 4 lipsticks van Shmink. Een van deze kleuren gebruik ik ontzettend vaak omdat die echt prachtig is! Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Geniet dan van deze review bomvol foto's! 






De hulzen van de lipsticks zijn zoals ik al zei simpel maar chique. Precies waar ik van hou. De doosjes daarin tegen zijn heerlijk meisjesachtig roze. De lipsticks gaan makkelijk open, draaien gemakkelijk omhoog en het ziet er allemaal netjes uit. Allemaal prima dus! 


Ik heb 4 kleuren lipsticks namelijk, Pink, Sherbet, Glamrella en Pewter. Vooral de eerste 2 zijn prachtige kleuren. Bruin en metallic lipsticks zijn helaas not my cup of tea.  
De naam Pink klinkt als een roze lipstick, maar zo roze is die niet. De kleur is een beetje donkerroze richting oranje. Weliswaar een hele mooi kleur met een klein beetje glans. 
Sherbet is echt mijn favoriet! Deze oranje coraal kleurige lipstick is echt helemaal mijn ding! Deze draag ik dan ook erg vaak! In Sherbet (geweldige naam trouwens) zit meer glans dan in Pink. Pink is echt veel matter.
Glamrella is absoluut niet mijn ding. Dit is een beetje een bruine kleur met een metallic glans. Dit staat mij gewoon niet én ik draag bijna nooit bruin. 
Als laatste Pewter. Wanneer ik de lipstick opendraai vind ik het niets. Maar als ik het opdoe is het best een mooie kleur. Nog steeds een beetje een bruintint waar ik niet zo van hou, maar deze heeft een gouden glans wat eigenlijk best mooi is! 

zonder flits

met flits

De lipsticks brengen heel gemakkelijk aan en zijn redelijk romig. De lipsticks blijven ook goed zitten. Bij mij zo'n 4 á 5 uur als ik niets eet. Een glas drinken overleven ze wel. Inmiddels zijn jullie denk ik wel nieuwsgierig geworden naar de swatches. Ik heb van alle lipsticks een foto van mijn lippen én een full face foto. Enjoy! 




Pewter, de goudachtige kleur. Niet heel erg opvallend, geeft vooral een gouden glans aan je lippen. 



Pink, de niet echt roze kleur. Wel een prachtige kleur om te dragen. Dit is een van mijn favorieten! 



Glamrella, de kleur is helaas een beetje licht uitgevallen. In het echt is die nog een tikkeltje donkerder. Deze kleur is niets voor mij. 



Sherbet, mijn favoriete kleur die ik erg vaak draag! Echt een prachtige kleur! 

Ik ben fan van de Shmink lipsticks. Ze brengen ontzettend fijn aan en blijven goed zitten. De verpakkingen zijn ook erg chique, want tja het oog wil ook wat. Je kan Shmink online bestellen op de Nederlandse webshop Cosmania. Daar kost een lipstick € 17,-. Op Cosmania kun je niet de gehele Shmink collectie bestellen. Op de site van Shmink wél, zij verzenden ook naar Nederland. Daar kosten deze lipsticks $ 17,50. 

Ik ben echt super tevreden over deze fijne lipsticks. Van de week komt er nog een artikel online over de lipglossen van Shmink. 

Wat vinden jullie de mooiste kleur? 
Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk. 

11 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.