Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 12 december 2011

Cadeau Tip: The Body Shop, Kerstcollectie Candied Ginger


Oohh men... wat hou ik van kerstcollecties! Dit vind ik vaak de leukste collecties van het hele jaar. The Body Shop heeft dit jaar 3 kerst lijnen uitgebracht, namelijk Candied Ginger, Spiced Vanilla en Cranberry Joy. Van alle lijnen heb ik een paar producten ontvangen. En alle lijnen ruiken echt heerlijk! Vandaag een stukje over de Candied Ginger lijn. 


Van deze lijn heb ik een Shower gel, een body scrub en een lip balm. En deze lijn ruikt werkelijk heerlijk! Ik vind het dan ook echt een warme winterse geur die dus helemaal aansluit bij kerst! 


Ik gebruik nooit één douche gel iedere dag. Het is al een wonder wanneer ik een douche gel een paar dagen achter elkaar gebruik. Dan moet de geur wel echt, maar dan ook écht lekker zijn! Douche gel vind ik normaal ook niet zo belangrijk. Hoe stom dat ook klinkt.... Ik gebruik het iedere dag, maar ik ga nou niet speciaal shoppen voor een lekkere douche gel, maar wel voor een heerlijke scrub. Ho.. ik wijk af!

Deze douche gel van de Candied Ginger lijn heeft het voor elkaar gekregen om iedere dag met mij onder de douche te mogen. En als die een dagje niet mee mag, dan gaat de Candied Ginger body scrub mee. De geur is goddelijk, droogt mijn huidje niet achter en iedereen die na mij de badkamer in komt hoor ik altijd zeggen: 'goh, wat ruikt het lekker! Waar heb jij mee gedouched?' Nadeel aan de douche is dat het als 2de ingrediënt sodium laureth sulfate bevat. Maar bij deze douchegel heb ik er niet zoveel last van onder de douche... 
Prijs: € 5,- voor 250 ml.  


De scrub heeft dezelfde heerlijke, goddelijk en verslavende geur waar ik maar geen genoeg van kan krijgen! Ik scrub mijn huid 1 á 3 keer per week. Dat ligt eraan hoeveel tijd en hoeveel zin ik heb. Soms scrub ik mij met een body scrub en een scrub handschoen voor een extra goede en stevige scrub beurt. En soms scrub ik mij alleen met een body scrub. In beide gevallen is deze scrub erg fijn. Het maakt mijn huidje zijdezacht. Verwijderd mijn dode huidcellen en voedt mijn huid. Dit heb ik niet met alle scrubs, maar dat heeft mijn droge huidje wel nodig. 

In deze scrub zitten volgens mij kleine stukjes gember. Het ziet er super leuk uit en voelt erg fijn. Ik ben echt gek op deze scrub, omdat het voedt, exfolieert en ook nog een god-de-lijk ruikt! What do i want more?
Prijs: € 15,- voor 200 ml


Het 3de en laatste product dat ik van de Candied Ginger lijn heb getest is de lippenbalsem. Helaas is het tijdens de kerstdagen vaak erg koud en daar leiden onze lippen onder. Maar met deze lippenbalsem is dat verleden tijd. Ja... weer die geur! Maar zo kun je het de hele dag ruiken! De balsem voelt erg lekker aan op je lippen. Hij is wel een redelijk dikke balsem die blijft lang zitten en goed verzorgd. Het is ook een flink potje waar het in zit. 15 ml maar liefst. Daar doe je dus erg lang mee. Ik vind een lippenbalsem in een potje wel altijd onhygiënisch, want je moet dus iedere keer met je vinger in het potje. Maar voor deze geur heb ik alles over. 
Prijs: € 5,- voor 15 ml. 


De kerstcollectie is verkrijgbaar in een van de filialen van The Body Shop. Ik ben echt enthousiast over deze collectie! De verpakkingen zien er leuk en vrolijk uit. De geur is echt om van te genieten! Ik ben van plan om ook nog de body butter aan te schaffen van deze lijn. Echt goddelijk! Een goede cadeau tip voor je vrienden en familie! Er komen nog 2 artikelen online over de andere kerst geuren van The Body Shop. Dus heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Blijf dan iedere dag op Pretty Beauty Land kijken! 

Heb jij al iets van de kerstcollectie van The Body Shop? Of wil je nog iets kopen van deze collectie?

5 opmerkingen:

  1. De lijn van Cranberry joy lijkt me heerlijk! Candied ginger lijkt me niet zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zoek nog goede lippenbalsem! Proberen dus.. al vind ik die potjes wel duf.
    O o o patje, je mail gelezen & weer een artikel online op Fashion Heaven!
    xx Domi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze nieuwe lijn is echt heerlijk, vooral de body scrub vind ik erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt heerlijk! ik heb vorig jaar zo'n bodylotion gekregen van de kerstcollectie met glitters in, die is echt fijn :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.