Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 8 april 2012

Tag: Als ik een ... was, was ik een ....

Tumblr_m1uhlsftha1rscn9zo1_500_large


Ik vind tags altijd erg leuk om te doen. Deze keer heb ik een hele leuke/originele tag gevonden. Namelijk de: Als een ... was, was ik een .... tag! Het is een hele grappige tag waarbij je antwoord moet geven op dingen waar je nooit eerder over na hebt gedacht.


Als ik een maand was, dan was ik Juli
Dat is de maand dat ik jarig ben en dat het lekker zomer is! Het is ook de maand waarin het zomervakantie is en dus iedereen geniet van het weer en de vrije tijd. Een hele mooie en gelukkige maand dus!
Als ik een dag was, dan was ik zondag
De laatste dag van het weekend. Dat klinkt deprimerend, maar dat is mijn enige vrije dag in de week. Op de zaterdag werk ik altijd en ook op koopzondag. Dus 3 van de 4 weken heb ik een vrije zondag. 



07_large
Als ik een tijdstip was, dan was ik 00:00 uur
Het tijdstip waarop de nieuwe dag begint. Ik vind het altijd een leuk getal om te zien op je wekker. Het spookuur wordt het ook weleens genoemd, maar zo zie ik het niet. 00:00 betekend dat de dag officieel afgelopen is en dat er weer een frisse nieuwe dag op je wacht! 
Als ik een planeet was, dan was ik Venus
Veel verstand van planeten heb ik niet. En Venus is onze 'vrouwen' planeet. 



262123640781311975_jok7s3e7_f_large
Als ik een zeedier was, dan was ik een zeepaardje
Omdat ze zo ontzettend lief zijn! Het zijn hele aparte diertjes en ze hebben het woord 'paard' in hun naam. Ja, een zeepaardje... dat zou ik wel willen zijn. 
Als ik een richting was, dan was ik rechtdoor
Omdat je altijd verder moet gaan. Het is de makkelijkste en simpelste richting zonder al teveel poespas of moeilijkheden. 



Tumblr_m1o1lnlusz1rpbysjo1_500_large
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een Sofa
Een elegante bank waarop je je mooi voelt, maar waarop je ook gewoon kunt ontspannen. 
Als ik een vloeistof was, dan was ik Parfum.
Iedereen houdt van parfum! Iedereen heeft wel een favoriete parfum. Dus ben ik altijd wel iemand z
ijn favoriet. 
Als ik een boom was, dan was ik een treurwilg
Niet omdat ik altijd treurig ben, maar omdat die boom zo ontzettend prachtig is! Ze zijn immens groot en je kunt je achter haar lange, hangende takken verstoppen als een soort schuilplek. 
Als ik een gereedschap was, dan was ik een schroevendraaier
Die maakt tenminste niet zoveel herrie, zoals een hamer, boor of zaag. 



X_da04b3d8_large
Als ik een bloem was, dan was ik een roos
Lekker cliché, maar dit is de bloem van de liefde. Ik vind rozen gewoon erg mooie bloemen. Als ik mocht kiezen dan zou ik een roze roos zijn.  
Als ik een weersoort was, dan was ik een het zonnetje na een regenbui
De geur die je dan overal ruikt na een regenbui en dan het zonnetje op je gezicht. Heerlijk!
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een viool.
Een prachtig elegant instrument waarmee je prachtige muziek kunt maken. 



301872_3285734795050_1618072834_2682734_1474076046_n_large
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een ondeugende glimlach
Een geweldige gezichtsuitdrukking die het altijd goed doet. Het zegt net iets meer dan een gewone glimlach. Het heeft iets geheimzinnigs. 
Als ik een kleur was, dan was ik zacht roze
Ik ben een blijf een meisje die houdt van de kleur roze. En dan het liefste licht roze. 
Als ik een emotie was, dan was ik verliefd
Dat is het mooie gevoel dat je kunt hebben. Dat aparte gevoel dat je niet kan omschrijven en wat je intens gelukkig maakt. 



Tumblr_m190wx6zv91qb72iwo1_500_large
Als ik een soort fruit was, dan was ik een framboos
Ik ben gek op frambozen! En ze zijn roze! Ze zijn zo heerlijk zoet en ze zien er mooi uit. 
Als ik een geluid was, dan was ik muziek
Iedereen houdt van muziek. Op deze manier kan ik mensen blij maken en vermaken. 
Als ik een element was, dan was ik lucht
Echt een moeilijke vraag... Ik hou van strakke blauwe lucht met een zonnetje aan de hemel. 
Als ik eten was, dan was ik tiramisu
Dat is echt mijn lievelings toetje. Helemaal als mijn moeder deze maakt. Jummy! Ik hou van al het Italiaanse eten, maar vooral dit nagerecht. 


Tumblr_lx790qvhyr1r65t28o1_500_large
Als ik een auto was, dan was ik een mini cooper
Die auto's vind ik zooooo leuk! En ze zijn zo schattig klein! Jammer dat er zo'n prijskaartje aanhangt....
Als ik een plek was, dan was ik een onbewoond eiland
Heerlijk rustig en alleen maar te hoeven genieten van het prachtige uitzicht. 
Als ik een stof was, dan was ik fluweel
Deze stof is zo zacht en chique. Het straalt zoveel elegantie uit en het is niet iets van je alle dagen draagt. 



Macrophotographs8_008_large
Als ik een smaak was, dan was ik kersen
Alles wat naar kersen smaakt is heerlijk! En volgens mij houdt ook iedereen van kersen. 
Als ik een voorwerp was, dan was ik een blush
blush, blush, blush! Ik hou van blush! Dus daarom zou ik zelf een blush willen zijn. Wel een hele mooie felroze Chanel... Als ik dan toch mag kiezen. 
Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een oog
Met ogen kun je zoveel zeggen. De miljoenen verschillende blikken en verschillende betekenissen. Daarnaast kun je ogen ook nog eens heel mooi opmaken. 
Als ik een liedje was, dan was ik Big White Room van Jessie J
Echt een prachtig, rustig liedje. Love it! 



432026_309825845745539_182142248513900_846258_897132855_n_large
Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar stiletto's 
Omdat niets een paar torenhoge stiletto's overtreft! Ze zijn sexy, mooi en elegant. 



Een flinke lap tekst, maar wel een hele leuke tag! Wil jij deze tag nou ook doen? Neem hem dan over en zet hem op je blog. 


Als jij een tijdstip was, welke tijd zou je zijn en waarom?

2 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.