Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 10 april 2012

This Month Favourites, March


Ik hoop dat iedereen hele gezellige paasdagen heeft gehad. Vandaag moet iedereen helaas weer naar school, stage of het werk. Om toch een beetje de gezelligheid erin te houden, vandaag een artikel vol met producten waar ik heel blij van word. Mijn favorieten producten uit Maart 2012. 
 

Ik ben hopeloos verslaafd aan deze body butter van Burt's Bees. Het is de honey & Shea Butter Body butter. De geur is gewoon goddelijk. Iedere keer wanneer ik de deksel eraf draai, geniet ik weer van die heerlijke geur. De shea boter maakt mijn huid ontzettend zacht. Met deze body butter heb ik nooit last van een droge huid. 

Sommige producten gebruik ik ineens heel vaak en daarna vergeet ik ze. Zo gaat dat bij mij vaak met oogpotloden. Zwart gebruik ik het hele jaar door, maar andere kleuren niet. Op dit moment gebruik ik ze weer erg vaak. Mijn favorieten oogpotloden van nu zijn de PUPA multiplay eye pencil in het zwart. Gosh velvet touch eye liner waterproof in de kleur 11 sky high, een prachtige donkerblauwe kleur. Ook heb ik een licht groen oogpotlood van Colours & Beauty die ik erg vaak gebruik. 

Deze maand heb ik niet zoveel echt favoriete producten. Wel word ik weer helemaal fan van mijn MAC Peachykeen Sheertone Shimmer Blush. Een prachtige roze kleur, die een beetje richting een koraal kleur neigt. Goed gepigmenteerd met gouden shimmers. Als het zonnetje op je gezicht schijnt, komt deze blush helemaal tot zijn recht. 

Het waren niet veel producten, maar wel hele fijne producten! Wat was jouw favoriete product uit maart 2012? 

3 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.