Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 30 juli 2012

This Month Favourites, july


Deze this month favourites is helemaal in de vakantie sferen. Hoewel het weer in Nederland de afgelopen weken niet heel denderd was, was het weer in Italie zeker de moeite waard om over naar huis te schrijven (of te smsen). En natuurlijk om allerlei zomerse producten te gebruiken. Mijn favorieten uit de maand juli!





1.
Zonnebescherming is erg belangrijk. En de gehele vakantie heb ik braaf mijn Lancaster zonneproducten gebruikt. Ik had een SPF 30 en 15 voor lichaam en gezicht. De eerste week netjes de 30 gesmeerd en in de tweede week factor 15.


2. De Biodermal P-CL-E fluïde was mijn dag- en nachtverzorging de gehele vakantie. Deze geeft echt een hydratatie boost aan je huid. Precies wat mijn huid nodig heeft voor en na het zonnen. Een uitgebreide review kun je hier lezen.

3. Een van de dingen die ik kocht in Italië, was de Kiko super colour eyeliner. Zo maak je je look net iets aparter. De complimentjes vliegen je om de oren!

4. I love mijn Impress opplaknagels. Ze blijven, vergeleken met andere opplaknagels geweldig zitten! En het fijne is dat ze al helemaal gelakt en wel zijn.

5. Natuurlijk kon mijn Chanel Allure eu de parfum niet ontbreken. Ik ben verliefd op deze geur! Deze ging natuurlijk ook mee naar Italië.

6. Ook het Too Faced Summer Eye palette kocht ik in Italië. Een prachtige palette die ik vol trots aan mijn stash heb toegevoegd.

Wat was jouw ultieme favoriet van de maand juli?

6 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.