Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 8 augustus 2012

Tag: 10 t/m 1

de foto's in dit artikel komen van weheartit

Ik vond weer een hele leuke tag op teddlicious. De 10 t/m 1 tag! De tag werkt als volgt: Bij de eerste vraag moet ik tien dingen beantwoorden, bij de tweede vraag 9, totdat ik bij de laatste vraag nog maar één ding op hoef te noemen. Enjoy!

 

10 Dingen over mij
- Ik ben verslaafd aan mijn Iphone
- Per week werk ik gemiddeld zo'n 20 á 30 uur aan mijn blog
- Ik ben afgestuurd als dierenarts assistente
- Mijn lievelings make-up merk is Yves Saint Laurent
- 9 van de 10 keer draag ik felgekleurde lippen
- Ik eet (bijna) iedere dag 2 stuks fruit
- Ik sterf bijna in 'to do' lijstjes
- Het liefste werk ik 's nachts aan mijn blog
- Ik heb echt totaal niets met nagellak
- Minimaal 1x per week heb ik een make-up loze dag
 

9 Dingen die ik leuk vind
- Wijntjes drinken met mijn vriendinnen
- Schattige knuffels, plaatjes, foto's, bekers, enzovoorts
- Lazy Sundays met mijn vriend houden
- Wandelen met mijn paardje
- Mijn Chanel Blush Horizon uit de kerstcollectie van 2012
- Make-uppen natuurlijk!
- Shoppen in Milaan
- Uren naar mijn make-up stash kijken
- BLOGGEN!
 

8 Dingen die ik niet leuk vind
- Gekookte aardappels eten
- Mijn kamer opruimen en opgeruimd houden
- Überhaupt dingen opruimen
- Vroeg opstaan
- Schoonmaken
- Regenbuien waar je doorheen móét
- Wakker worden en denken dat het zondag is, uiteindelijk blijkt het alweer maandag te zijn
- Ziek zijn, terwijl het écht niet uitkomt
 

7 Plekken waar ik graag ben
- In mijn grote bed met mijn hoofd tussen mijn 4 kussens
- Bij mijn vriend, in zijn armen onze serie kijken
- Met mijn vriendinnen op het terras aan de bubbels
- Bij mijn paardje
- Op het strandje aan de Maas
- Op het kantoor werkend aan de website
- In het buitenland om lekker op vakantie te gaan


6 manieren om mijn hart te winnen
- Eerlijk zijn
- Zoet sappige dingen voor me bedenken (picknicken met kaarsjes op het strand...)
- Mij aan het lachen krijgen
- Lief voor me zijn
- Een Gentlemen zijn
- Mijn liefde voor make-up en mijn paard accepteren

 

5 Plekken waar ik nog heen wil
Londen
- Amerika
- Kenia
IJsland
- Terug naar Berlijn

4 Dingen of personen waar ik niet zonder kan
- Mijn familie
- Mijn vriend
- Mijn vriendinnetjes
- Mijn paard

3 Van mijn lievelingsliedjes
- Beyonce: Wishing on a star
- Jessie J: Who You Are
- Demi Lovato: Fix a Heart


2 wensen
- Gelukkig blijven
- Dat mijn blog een groot succes gaat worden

1 laatste woord
- Liefde


Iedereen die de tag over wilt nemen, be my guest! Ik vond het een hele leuke tag om te doen! 

Als jullie 1 laatste woord mochten kiezen, wat zou dat dan zijn?

5 opmerkingen:

  1. Erg leuke tag! Hoe kun je nou niet van gekookte aardappels houden, maar ben het helemaal eens met de regenbuien. Mijn laatste woord zou zijn: dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag is het geworden! Woa, de op zondag wakker te worden, terwijl het al maandag is.. gruwelijke hekel heb ik daar aan xD Terrible is dat!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.