Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 20 juli 2010

Birthday Presents

Zoals jullie al op mijn blog hebben kunnen zien ben ik afgelopen zondag jarig geweest. En bij jarig zijn horen natuurlijk ook cadeautjes! En die zijn eigenlijk het aller leukste!

Ik ben weer véél te erg verwend. Ik heb een paar cadeau's op de foto voor jullie gezet. Op de foto zien jullie een Styling set van Babyliss en van Philips (hierover zo meteen meer), een geurtje van Chirstina Aguilera By Night en 2 palette van Zoeva. Helaas kan ik me mooiste cadeau nog niet laten zien. Ik heb een ring gehad van me vriend, alleen we hebben een grotere maat moeten bestellen. Verder heb ik nog een make-up kwasten set gehad, 2 heerlijke flessen wijn, geld, douche gel en van mijn broer kreeg ik nog een kaartje voor Extrema én heeft hij heel mijn dag daar betaald. Van mijn moeder heb ik nog een gelnagelset gehad, maar die hebben jullie al eerder voorbij zien komen.



















Als eerste mijn 88 palettes! Ik ben er zo ongelofelijk blij mee! Ik zit er al ruim een maand op te wachten en nu heb ik ze dan eindelijk! Links op de foto zie je de 88 palette shimmer en rechts de 88 palette matte. Ik heb ze besteld op www.zoeva.be. Daar komt ook de kwastenset vandaan die ik heb gekregen.
Nu kunnen we lekker aan de slag met deze 2 palettes! Ik ben benieuwd hoe ze mij bevallen!



















Dit is een van mijn haar stylingsets. Deze is van babyliss. Er zitten 2 borstels bij. 1 thermische keramische borstel van 38 mm en een borstel van zwijnenhaar van 20 mm.
Ik zocht al heel lang een grote borstel om volume in mijn haar te föhnen. Er zitten 3 standen op: Koud, lauw en warm.



















Dan kreeg ik ook nog deze set van philips. Hiermee moet je 5 verschillende dingen mee kunnen maken namelijk, stijl, pijpenkrullen, grote krullen, golven en wafels. Verder zitten er nog wat klemmetjes bij en een borstel.


Ik kan dus weer flink vooruit met make-up en mijn haren stylen. Nu moet ik weer een jaartje wachten!

2 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.