Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 25 juli 2010

NOTD: Girly Dots Nails


Ik zag een nail of the day op www.bykashmira.nl en ik was meteen verliefd! Heerlijk girly, vrolijk en ook niet zo moeilijk om te maken! Mijn handen zien er héél slecht uit maar ik heb ontzettend last van exceem waardoor mijn handen extreem droog worden. En daarbij werk ik de hele dag met mijn handen dus heb ik overal wondjes, blaren enzovoorts. Werk namelijk met paarden.

Ik vind het resultaat ontzettend gaaf! Morgen komt er een how to online over mijn girly dots nails. Zijn ze girly of girly?

Kijk morgen dus voor een How to do Girly Dots Nails!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.