Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 31 juli 2010

Review: Rimmel London 1,2,3 Looks


Misschien kennen jullie deze mascara al. Hij kwam veel op de tv langs. Wéér een mascara die wonderen zou kunnen verrichten. Een tijdje geleden was er bij de etos 50% korting op Rimmel. Toen besloot ik het voor jullie mee te nemen en te testen. De mascara kost normaal geloof ik zo'n € 12,- á € 13,- en nu dus de helft! Met deze mascara zou je 3 verschillende looks moeten kunnen maken. Nou ik was benieuwd of dit ook echt zou werken en dit is mijn oordeel.

Het Product
De verpakking is leuk. Daar is niks op aan te merken. Halverwege het potje staan de cijfers 1, 2 en 3. En je kunt de mascara draaien. Zet je hem op 1 dan
zou je een nude look kunnen maken en op 3 lange volle wimpers. Het kwastje is goed. Lekker vol en niet te groot of te klein.

Tijdens gebruik
Het brengt wel gemakkelijk aan. Als je het op stand 1 zet komt er héél weinig mascara vanaf. Nog te weinig voor een nude look. 2 vind ik persoonlijk de fijnste stand. Maar daar komt ook niet denderend veel uit. 3 is echt verschrikkelijk! Ik heb spinnenpoten! Er komt dan weer teveel mascara vanaf. Je wimpers gaan aan elkaar plakken en overal zitten klontjes. En dat willen we nou net niet hebben!

Kijk en oordeel zelf... De eerste is zonder mascara gevolgd door look 1, 2 en 3. Iedere keer is alleen het linker oog gedaan met mascara en rechts niet, zodat je het verschil goed kan zien.

Deze mascara behoord dus niet echt tot mijn favorieten. Eigenlijk zie je weinig verschil en dan look 3 is ineens teveel en brengt niet makkelijk aan. Ik gebruik het denk ik alleen nog op stand 2 en dan een paar laagjes. Dus helaas voegt dit product geen waarde toe aan mijn stash. Nou op naar de cijfers!

Cijfers
Product 4/10
Verpakking 8/10
Prijs 7/10
Gebruiksgemak 4/10

Eindcijfer 5,75

2 opmerkingen:

  1. Wat een verschil met mijn review! Ik denk dat het ook persoon aan de wimpers ligt want ik heb deze ook gereviewd en ik ben er wel tevreden over! al moet ik zeggen dat ik heb bij jou ook wel mooi vind hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.