Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 31 juli 2010

Question Time! Mascara tijd!

It's Question Time

Dit is inmiddels alweer de vierde Question Time! Deze keer gaat het over Mascara!

De Question van deze week
Als je je opmaakt laat je foundation, bronzer of eyeliner wel eens zitten. Maar nooit mascara! Mascara maakt je look gewoon af! Er zijn inmiddels zoveel kleuren, soorten en types mascara uitgebracht dat je door de bomen het bos niet meer kan zien. Nu wil ik van jullie weten: Wat is jullie aller aller aller fijnste mascara en waarom? En welke mascara zouden jullie niemand aanraden?



Ik heb eigenlijk geen héle slechte mascara's in huis. Ik heb toch altijd het geluk dat ik fijne mascara's koop. Mijn aller fijnste mascara is van Bourjois. De Volume Clubbing in de kleur ultra black. Smeert fijn, klontert niet en blijft goed zitten ondanks dat het geen waterproof is. Mijn minste mascara is dan de Rimmel 1,2,3 looks. Daar konden jullie vandaag een review over vinden. Daarin staat precies beschreven wat wel en niet fijn is aan dit product.


En nu jullie! Kom maar op! Welke top mascara bevelen jullie iedereen aan en welke raden jullie af?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.