Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 4 juli 2010

Shoplog: Alice & Jo's havesentials

Dit is eigenlijk pas de tweede keer dat ik make-up via internet bestel. (Van de eerste keer komt nog een blog, maar die krijg ik pas op mijn verjaardag) Toch is het super makkelijk om via internet te bestellen. Het enige nadeel is dat je de producten niet kan testen. Bij nagellak staat er vaak wel een swatch bij, maar voor de rest moet je 'blind' bestellen. Ook komen er verzendkosten bovenop en die heb je niet als je gaat shoppen. (Misschien parkeergeld)

Maar ik besloot de gok te wagen, omdat ik graag een palette van Sleek wilde hebben. Tijdens het neuzen vond ik ook nog 2 nagellakjes en een eyeliner.

Afbeelding 185

(later zag ik dat je mezelf op de verpakking ziet staan terwijl ik een foto maak, haha)


De producten heb ik besteld op http://www.alicejohavesentials.nl/ Ik heb ze zondag besteld en vandaag in huis. Betere service kan bijna niet! De verzendkosten waren maar € 2,25 dus daar hoef je het ook niet voor te laten! Je kunt vooraf betalen via internetbankieren, dus dat is super makkelijk!

Afbeelding 187

Ik heb dus deze 2 nagellakjes gekocht. 2 kleuren die ik allebei nog niet had. Beide zijn ze van Art de Lautrec en ze waren € 3,05,- per stuk (zonder btw). Dus voor die prijs wilde ik ze wel uitproberen. Links een nude kleur. Oogt iets donkerder op je nagel. En die andere is écht geweldig! Zwart met gekleurde glitters erin. Chique en hip! De nude kleur is nummer 52 en de zwarte glitter lak is nummer 04B. Review volgt natuurlijk nog!

Afbeelding 188

Ik vind zwarte eyeliner bij sommige looks een beetje saai. Dan is zilver toch wel echt een oplossing! Ik heb dus een zilveren eyeliner van Sleek. Ik ben eigenlijk nog niet zo bekend met dit merk, maar ik las vele goede reviews over de paletten, dat ik het wel aandurfde. De eyeliner heeft geen kwastje, maar een stiftje. Dit wist ik niet toen ik hem bestelde. We zullen zien of dit fijn werkt! De Eyeliner kostte trouwens € 3,89 zonder btw.

Afbeelding 192Afbeelding 196

En voor dit product kwam ik op site. Een palet van Sleek. Ik heb de palet Jewels genomen. En het is ook net een doosje juweeltjes! Heerlijk toch zo'n onaangeroerde palet! Mooie kleuren waar je veel mee kunt doen! De palet kostte € 7,25 zonder btw. Hieronder nog enkele swatches. Helaas niet zo duidelijk. Ik vind het nog heel moeilijk om ze goed op de foto te krijgen. Maar neem van mij aan dat ze allemaal prachtig zijn! En ook nog eens een pigment waar je U tegen zegt!

Afbeelding 201

Ik ga zeker vaker op deze site bestellen. De service is goed en je pakje ligt snel bij jou op de deurmat. En ze worden netjes en veilig verzonden! In totaal was ik uiteindelijk € 19,49 inclusief BTW & verzendkosten.

Over deze producten verschijnt natuurlijk nog een review! Ik ga ze eerst eventjes voor jullie uittesten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.