Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 9 juli 2010

Shoplog: Rimmel

De afgelopen dagen ben ik in Tilburg geweest bij mijn vriend. Ik kon geen fototoestel aansluiten daar, maar ik had gelukkig wel wat 'huiswerk' meegenomen. Helaas heb ik de laatste 2 dagen toch niet kunnen updaten. Alles wat ik bij had, had ik zal gebruikt. Maar ik ben net weer thuis gekomen en nu heb ik dus weer alles bij de hand. Dus hier weer een nieuw artikel. Again a Shoplog!

Vandaag was er 50% korting op de Rimmel producten. Er was nog echt super veel dus ik heb eventjes lekker ingeslagen! In totaal was ik volgens mij bijna €45,- kwijt. Maarja normaal zou dat dus € 90,- zijn...

* Deze lipgloss kon ik echt niet laten liggen. Het geeft echt een super mooie gloss op je lippen en echt de perfecte kleur roze! Stay Glossy van Rimmel in de kleur 330 Dare To Stay.
* En ik heb nog een nieuwe foundation gekocht aangezien ik er eigenlijk maar een had van Clinique. Dit is de Stay Matte in de kleur 220 soft beige.
* Dan heb ik nog een concealer gekocht. Recover anti-fatique concealer in de kleur 200 soft beige.
* Dan heb ik ook nog de Stay Matte pressed powder aangeschaft. Dit om over mijn foundation enzovoorts te doen. In de kleur 005 Silky Beige.
* Een mascara die ik al jaren gebruikt (Dit is eigenlijk de enige die ik keer op keer blijf kopen). Rimmel 100% Waterproof mascara.
* Daarnaast heb ik nog de nieuwste mascara gekocht van Rimmel. Jullie zullen hem denk ik wel kennen van de reclame. 1,2,3 looks adjustable volume mascara. Dus 3 looks met een mascara. Deze heb ik speciaal gekocht om te reviewen. Ik ben namelijk erg benieuwd!
* Dan nog 3 lakjes van rimmel 610 Pompous ( Paars met glitters), 810 Blue My Mind (paars) en 800 Black out (zwart).

Ik heb dus weer genoeg gekocht. Over hele goeie of hele slechte producten komen nog een review.
Dat was het weer voor vandaag!



1 opmerking:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.