Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 6 juli 2010

Outfit of the day: Sweet Little Pink

Sweet Little Pink






Deze outfit heb
ik laatst bij de H&M gekocht. Aller eerst kocht ik het rokje om te dragen met een simpel zwart hempje. Toen kwam ik thuis bedacht ik me dat het roze shirtje misschien veel leuker stond. Het shirtje kostte geloof ik € 15,-. Rechts zit een grote strik. Het rokje kostte € 10,- in de uitverkoop. De schoenen die ik aan heb heb ik tijdje geleden bij Invito gekocht. Deze waren € 90,-, maar ze lopen zó lekker!











De omgeving van de foto is een beetje slordig. Daar moet ik de volgende keer echt op letten.
Dus de volgende keer betere foto's!

1 opmerking:

  1. Dat rokje heb ik ook, staat heel cute! :) Ik draag hem zelf nog iets hoger met een zwarte tanktop en mijn flats of zwarte pumps.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.