Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 29 juli 2010

This Month Favourites July

Het einde van deze maand is alweer bijna aangebroken. Helaas betekend dat, dat er alweer een deel van de vakantie voorbij is. Het positieve is dat het dus weer tijd werd voor een This Month Favourites! Deze maand koos ik voor mijn meest verslavende producten waar ik momenteel écht niet zonder kan! Watch and enjoy!

Laat ik beginnen met een product waar ik echt al een jaar verslaafd aan ben!
Ik heb nog nooit een beter bronzer dan deze gevonden. Lavertu Terre de Soleil. Voor mij is dit echt de perfecte bronzer. Hij geeft een mooie tint aan je gezicht, blijft de hele dag zitten en is fijn aan te brengen. Er zit een mooie zachte gouden shimmer in voor een frisse uitstraling. Dus met stipt op nummer een deze bronzer! Ik heb hem toen ooit gekocht voor 40 gulden, (kun je nagaan hoelang ik het al heb!) het is ontzettend zuinig, want ik kan nog steeds de bodem niet zien. Ik weet niet meer waar je hem kunt kopen. Ik kan hem namelijk nergens meer vinden, maar je kunt hem online bestellen op www.lavertu.nl en hij is nu € 21,50.





Lush, Lush, Lush! I'm so in love with Lush! Laatst kon je al een review lezen over deze Sexy Peel Soap. Het is zo'n heerlijk product om mee te douche. Door de frisse geur ben ik meteen vrolijk en voel ik me heerlijk fris! Ik kan ook de hele dag aan dit zeepje ruiken. Minder handig in gebruik, want tja een zeepje droog je niet eventjes af. Maar de geur maakt alles goed! Ja ik douche iedere dag graag met dit product! Als het op is ga ik ook zeker een nieuwe aanschaffen. I Love Sexy Peel!

En wat zouden we moeten zonder mascara. Het geeft je een intense blik, opent je ogen en maakt je look écht af. Maar de perfecte mascara vinden is dan ook niet zo makkelijk. Ik wissel dan ook vaak van mascara. Er zijn er zoveel en ik wil ze allemaal proberen. Deze gebruik ik inmiddels alweer 2 maanden en is echt heel erg fijn. Momenteel gebruik ik ook alleen deze. Ik heb het in de kleur Ultra Black voor een intensere look. Deze mascara is voor iedereen een aanrader!

Ik gebruik al een jaar dezelfde serum en al een jaar vervloek ik dat ding. Maar ik had gewoon geen tijd en vergat om een andere serum te kopen. Tot ik het zat was en op zoek naar een nieuwe serum ging. De vorige was van een kappersmerk, maar mijn haren werden er super vet van (hoe weinig ik er ook in deed!). Toen kocht ik deze serum van Andrélon. Een serum voor meer glans in je haar. Ik gebruik hem na het stijlen, föhnen of krullen en geeft mijn haar een natuurlijke glans. Mijn haar wordt alles behalve vet, dus die andere serum mag lekker verstoffen in mijn kast. Bye bye!


Dat waren de This Month Favourites van deze maand alweer. Vooral de Lavertu is écht een aanrader. Misschien voor sommigen een beetje prijzig, maar ik gebruik hem nu een jaar lang bijna ieder dag en het lijkt alsof hij nooit op gaat!

Als jullie nog reviews willen van de bovenstaande producten, laat het me even weten in de comments!

2 opmerkingen:

  1. Die bronzer ziet er leuk uit!
    & die Clubbing mascara van Bourjois heb ik ook, maar in een ander type :d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook pas een nieuw serum gekocht, maar ik ben ook wel benieuwd naar deze!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.