Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 21 juli 2010

Review: Lush Sexy Peel Soap

Een tijdje geleden kocht ik de Summer lovin' kit van Lush. Ik was ontzettend benieuwd naar dit zeepje. Al jaren gebruik ik geen blokken zeep meer, want tja wat is er nou makkelijker dan een fles douche gel? Toen dit zeepje in het pakket zat kon ik nu dus weer een blok zeep uitproberen! En eerlijk is eerlijk... Ik ben verliefd op dit blokje zeep! Online kost dit zeepje € 5,25 per 100 gram.

Het Product
Het product heeft, op een papiertje na, geen verpakking. Op zich best lastig aangezien je nu je natte, gladde zeepje ergens moet laten drogen. Zodra je in de buurt van dit zeepje komt, komt er een heerlijke frisse geur tegemoet. Er zitten ook grove stukjes in waar je je huid mee zou moeten kunnen scrubben.

Tijdens gebruik
Ik vind niet dat dit product scrubt. Maar daarvoor wil ik hem ook niet gebruiken. Ik wilde gewoon een lekker zeepje om me mee te wassen. De geur is echt zooo lekker! Ik geniet er echt van om met dit zeepje te douche. Alleen dan ben je klaar met douche.. en dan? Dat vind ik dus echt altijd het nadeel van een blok zeep. Waar laat je hem? Als je hem in de douche laat liggen wordt die iedere keer nat en gaat die sneller op. Als je hem ergens neer legt blijft er een plakkerige gele vlek over. Dat is dus een beetje een nadeel aan dit product.

Eindoordeel
De geur is gewoon heeeerlijk! Hij is gemaakt van limoen en citroen. Nou frisser kan dus niet! Nadeel is dus dat je het product moeilijk op kan bergen. Scrubben doet die niet, maar daar kocht ik het product ook niet voor. Helaas droogt dit zeepje mijn huid wel een beetje uit. Maar de geur maakt gewoon alles goed. Ik gebruik dit zeepje echt een paar keer per week en hij is nog maar een klein beetje kleiner geworden, dus volgens mij gaat hij best lang mee!

Cijfers
Product 8/10
Verpakking 5/10
Prijs 8/10
Gebruiksgemak 6/10

Eindcijfer 6,75

1 opmerking:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.