Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 4 juli 2010

Time for shoes!

Pumps, ballerina's, slippers, laarzen, enkel laarsjes, instappers en gewone verter schoenen. Ik kan er geen genoeg van krijgen! In deze blog wil ik jullie mijn schoenen stash showen. Dus bij deze foto's, beschrijvingen en natuurlijk niet te vergeten mijn oogappeltjes!

Ik wilde al mijn schoenen op 1 foto krijgen.. Damn dat lukte niet. Dus ik heb ze per categorie gefotografeerd.

Mijn stash staat op dit moment op 27 paar schoenen.

'J adore Pumps! Pumps

Dit zijn mijn pumps. Van links naar rechts..
Hele lieve bruine slippertjes met een hakje. Gekocht in Italië 3 jaar geleden. Waren toen maar € 40,- ofzo. Dit waren volgens mij de eerste schoenen die ik zelf betaald heb.
Grijze pumps met een rond neusje. Gekocht in een kleine schoenmaker in een klein zij straatje van Den Bosch.
My White Pearls! Vorig jaar heb ik deze 12 cm. hoge engeltjes gekocht in Italië. Ze waren geloof ik van € 180,- naar € 90,- afgeprijsd. Ze zijn van het merk Why.
De ontzettend gave fuchsia pumps heb ik bij de Tango gehaald, I (L) Tango!
Daarnaast pumps van lakleer. Ook gekocht in die schoenmaker. Samen met de pumps ernaast. Die zijn héél donker paars in lak.
Hierna komen mijn witte pumps. Nice and White.
En als laatste mijn zwarte pumps van Invito. Lopen echt goddelijk!

Afbeelding 008 Afbeelding 005
Een close up van mijn fuchsia pumps en me wit/zilvere Why pumps.



You can't walk always on high heels so.... Ballerina's!
Balle
Van links naar rechts mijn Ballerina's!
De eerste zijn geen ballerina's maar gewone veterschoenen.Ze zijn van grijs stof en ze komen van invito.
Daarna nog een paar veter schoenen. Witte schoentjes van de H&M. Ze waren maar € 9,90,-!
Zilvere ballerina's, geen idee meer hoe duur en waar. Zelfde als de schoenen die ernaast staan.
Daarnaast mijn instappers van Gabor. Gekocht bij Durlinger. Ze waren € 85,- maar lopen heerlijk!
Dan lieve kleine witte ballerina's met een stikje. Gekocht voor € 40,- bij Tango.
Dan als laatste nog mijn ballerina's van lakleer. Gekocht bij Dolcis.

Afbeelding 022
Close up van me favoriete ballerina's!

Flip Flops!
Slipper

De eerste heb ik ooit bij peacock gekocht met allemaal lieve kraaltjes.
Daarnaast staan mijn Esprit slippers. Ze zijn zo licht dat je ze amper voelt! Deze hebben hele mooie Steentjes!
De volgende slippers komen uit Kroatië. Heel simpel zwart. Daarnaast me Birkenstocks! Die lopen echt zo goddelijk! Ik kan nu echt niet meer zonder.
Daarnaast de nieuwste mode! Slipper met kralen om je enkel. De witte komen bij Tango vandaan en de zwarte bij Shoeline.

These boots are made for walking..!
Afbeelding 024
Als laatste mijn laarzen. Ik heb er niet zo heel veel, omdat ik eigenlijk niet zo vaak laarzen draag. Nou weer van links naar rechts..
Nep Uggs, maar lopen ook fijn! Daarnaast hele mooie zwarte laarzen met aan de zijkant grote glanzende knopen. 2 jaar geleden gekocht bij Invito. Daarnaast mijn laarzen van de Dolcis. Dan komen mijn oogappeltjes! Mijn laklederen grijze laarzen! Gekocht bij van Woensel. Dan nog platte bruine suède laarzen, gekocht bij Shoeline. Dan nog mijn namaak minnetonka's. Ik vind ze zo leuk en ze lopen heerlijk! Gekocht bij Dolcis.

Afbeelding 029
Close up van de mooiste laarzen van de hele wereld!

En hoe groot is jullie Shoe Stash?

1 opmerking:

  1. Leuke schoenen!
    Vooral die laarzen!
    Ik ben zelf ook schoenenverslaafd.
    Ik houd vooral van laarzen en gladiator sandaaltjes. :]

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.