Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 5 juli 2010

Wishlist; Lush

Toen ik bij lush ben geweest wilde ik nog zoveel andere producten testen! Dus ik heb ze hier even op een rijtje gezet welke ik nog op mijn verlanglijstje heb staan.

Foto's heb ik van www.lush.nl gehaald, aangezien daar de mooiste foto's stonden.

R&B Haarmoisturizer
R&B Haarmoisturizer
Ooh i love maskers! Na een masker voelt mijn haar zijdezacht aan en kan ik er niet vanaf blijven! Je moet lief zijn voor je haar dus verzorg het af en toe met een masker. Dit masker zou vochtinbrengend werken en pluishaar laten verdwijnen. (Ja ook ik heb last van pluishaar!)



Sweetie Pie, Shower jellies
Sweetie Pie 100g
Het lijkt me zo lekker om met een soort gelatine je lichaam te wassen. Ook wel raar, maar ik wil het zeker een keer uitproberen! Sweetie Pie ruikt naar zwarte bessen en zou heerlijk zijn om je mee te wassen!


Dreamwash, Shower Smoothie
Dreamwash 250g
Ook dit is weer zo'n product die je niet bij de etos ofzo ziet. Een smoothie om mee te wassen! I love it! Dreamwash zou speciaal zijn voor een probleem huid en zou je huid bij ieder douche beurt herstellen.


Honey I Washed the Kids, zeep
Honey I Washed the Kids 100g
Vroeger had je van die vieze stugge zepen. En na het wassen met deze zeep voelt je huid vies, stroef en droog aan. Ben benieuwd of Lush hier iets op gevonden heeft en een zacht en en fijn gevoel achter laat. Dit stukje zeep is hun best verkochte zeep en zou ruiken naar honingtoffee! Jum jum!


Oatifix vers gezichtsmasker, verse maskers
Oatifix vers gezichtsmasker 75g
De naam alleen al: Verse maskers! Dat klinkt toch al heerlijk. nou toen ik in de winkel was wilde ik het liefste al meteen die maskers op me gezicht smeren! Ze zien er zo heerlijk uit! Deze masker is speciaal ontwikkeld voor een droge en gevoelige huid.


Alle producten bij Lush zien eruit om op te eten! Je wilt ze het liefste allemaal meenemen! Ook de hele winkel ruikt heerlijk en ik kan er uren rondhangen. Vroeger kwam ik er eigenlijk nooit, maar sinds korte tijd is het een van me favo winkels geworden! I love Lush!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.