Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 8 augustus 2010

Review: Andrélon Serum

Het Product
Ik vind dit een typische Andrélon verpakking met het bekende logo. De tube is niet zo groot, maar van serum gebruik je toch niet veel en zo is die wel handig mee te nemen in je tas etc. Ze hadden er misschien beter een spray van kunnen maken, aangezien je er nu gewoon in moet knijpen. Maar zonder te knijpen loopt er al iets uit. Dat is dus niet zo handig. Gewoon een pompje of een spray zou dus een betere oplossing zijn geweest. Verder is het product gewoon doorzichtig en niet te vet. Als je het op je handen doet voelt het ook niet echt vettig aan.
Tijdens gebruik
Ik ben echt gek op serum. Dit maakt je haar net iets glanzender en gaan alle pluizige plukjes weg. Ik gebruik het meestal na het stijlen, föhnen of krullen voor de finishing touch! Serum moet in mijn ogen niet vet zijn, we willen namelijk niet met vette haren rondlopen. Het moet je haar een natuurlijke glans geven en makkelijk te verdelen zijn in het haar. Ik doe een beetje serum op mijn vinger en verdeel het dan over mijn handen. Dan breng ik het voorzichtig aan in mijn haar. Ik doe meestal 2 á 3 druppeltjes in mijn haar, maar ik begin met 1 druppel en kijk hoeveel ik nodig heb.


Deze serum kun je makkelijk verspreiden over je haar. Mijn haar wordt er niet vet van en krijgt een natuurlijke glans. Precies wat een serum voor mij moet doen! Alleen de tube is dus een beetje onhandig, dus moet je een beetje voorzichtig zijn. Deze serum kostte geloof ik iets van € 4,-. Dat is dus een héél stuk minder dan alle kapsalon serums. Deze doet wat die moet doen en dat is toch alles wat we willen?

Cijfers
Product 8/10
Verpakking 6/10
Prijs 8/10
Gebruiksgemak 7/10

Eindcijfer 7,25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.