Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 24 augustus 2010

I'm Back!

Hellooo Ladies!

Ik ben weer terug van vakantie. Vanaf nu kunnen jullie dus weer iedere dag updates verwachten. Natuurlijk komen er ook nog artikelen over de vakantie. Ik wil nog proberen een shoplog filmpje te maken. Dit kan even duren aangezien ik nog even uit moet vogelen hoe ik dat het beste kan doen. Vakantie was top, maar ik ben toch weer blij dat ik weer lekker terug in Nederland ben. We hebben er precies 11 uur en 59 minuten op gereden. Dus we waren eigenlijk héél snel thuis! Ik heb het bloggen ontzettend gemist. Daar ben ik eigenlijk heel blij om, aangezien dit pas de eerste keer was dat ik mijn blog even moest pauzeren. Dat betekend dat ik het bloggen gewoon ontzettend leuk vind en er dus nog lang niet mee stop! Ik post nu meteen een nieuwe review online die ik al voor jullie klaar had staan. In de loop van de week kun je artikelen van de vakantie verwachten.

Ik ben blij om weer terug te zijn!

Liefs,
Patty.

1 opmerking:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.