Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 13 augustus 2010

On Vacation!

Vanaf vandaag ben ik met vakantie, dus helaas zullen jullie me eventjes moeten missen. Ik heb daar ook geen internet, ik zal proberen een internet cafe te zoeken. Ik ga voor 10 daagjes naar Italië toe samen met mijn ouders, broer en vriendjelief! Ik heb er ongelofelijk veel zin in! Mijn vliegtuig vertrekt om 9.30 en 2 uurtjes laten landen we in de buurt van Milaan. Dit wordt mijn eerste keer vliegen, spannend!! (En dan meteen op vrijdag de 13de)

Ik ga sowieso een dagje naar Milaan om lekker te shoppen! Verder heb je héél veel leuke winkeltjes in de stadjes. Dus hopelijk kan ik als ik terug kom een grote shoplog schrijven! Als ik een internet cafe kan vinden, dan zal ik eventjes een update schrijven over hoe het daar is.

De 23ste kom ik weer thuis en ik hoop dat jullie dan ook weer zie op mijn blog! Ik hoop dat ik veel inspiratie op kan doen in Italië en daar nog wat artikelen over kan schrijven.

Tot de 23ste!!

Liefs,
Patty
(Sfeer foto van 2 jaar geleden)

2 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.