Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 12 september 2010

Enquête: Hoe wordt Pretty Beauty Land beter, leuker en interessanter?

Ik wil graag van jullie weten, wat jullie van Pretty Beauty Land vinden? Wat willen jullie meer en minder zien? 
Daarom heb ik een enquête gemaakt, omdat jullie degene zijn die mijn blog lezen. Ik wil dus ook serieus aan de slag gaan met jullie antwoorden om Pretty Beauty Land beter, leuker en interessanter te maken. Het is mijn bedoeling om mijn site zo leuk te maken dat jullie iedere keer weer terug komen om mijn artikelen te lezen. 

Het zou dus fijn zijn als jullie deze enquête serieus invullen. Het kost maar 5 minuutjes en je helpt mij er enorm mee!


Alvast bedankt! 

1 opmerking:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.