Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 3 september 2010

Gosh Primers Collectie

Gosh komt met een nieuwe collectie die bestaat uit primers. Ik gebruik eigenlijk alleen een primer onder mijn oogschaduw. Het verschil is zó groot. Mijn oogschaduw blijft de hele dag perfect zitten. Ik wil er ook graag een aanschaffen voor onder mijn foundation.

Steeds meer meiden gaan primers gebruiken. Deze nieuwe lijn van Gosh is dus echt top! Alle primers zijn zonder parfum en conserveringsmiddelen. Gosh komt met 4 primers: voor ogen, lippen, foundation en rimpels en oneffenheden! Daarbij komen ze ook nog met een pressed powder om je look mee af te werken.


Velvet Touch Foundation Primer € 15,99
Een primer voor het gehele gezicht. Hier overheen breng je je foundation aan. Deze primer heeft ook een anti-rimpel effect.


Velvet Touch Line Perfector € 16,99
Deze primer is ontwikkeld om lijntjes, rimpels en oneffenheden te verminderen. Deze primer breng je op de lijntjes en rimpels aan, en hier overheen breng de de foundation aan.

Velvet Touch Eye Primer € 12,49
Deze primer is speciaal voor het gebied om je ogen. Hierdoor blijft je make-up langer en mooier zitten.


Velvet Touch Lip Primer ''Kiss me Quick'' € 11,49
Deze primer kan ook als lippenbalsem gebruikt worden. Het bevat een natuurlijk ingrediënt waardoor je lippen voller en steviger lijken. Door deze primer blijven lipproducten langer zitten.

Mattifying Finish Pressed Powder € 10,49
Dit is een transparante poeder die ervoor zorgt dat je make-up mooi gefixeerd wordt. Je kan deze poeder over je make-up gebruiken of op de net gereinigde huid. Je kan het ook alleen op de meest glimmende plekken aanbrengen: voorhoofd, neus en kin.
Alle primers moeten op een goed gereinigde huid aangebracht worden en op de huid ''geklopt'' worden voor het mooiste resultaat. Alle primers hebben een matterend effect, zodat je geen glim gezicht meer hebt!


Gosh is verkrijgbaar bij de Kruidvat.

3 opmerkingen:

  1. Hier heb ik nog geen ervaring mee! Ben enorm benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb de primer voor foundation! Er is echt een wereld voor me open gegaan! Ik kon eerder gewoon geen foundation op doen, omdat ik allemaal velletjes kreeg overal. Nu ik dit gebruik heb ik daar helemaal geen last van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Ellen: Ik wil hem ook zo graag aanschaffen. Leuk om dit van je te horen! Nu wil ik hem al helemaal haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.