Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 7 september 2010

Review: The Body Shop Blush nr. 02

Ik heb deze blush inmiddels al wel een tijdje. Ik heb deze blush een half jaar geleden gekocht tijdens een actie voor special members. Die dag was er 40% korting op alle make-up in de winkel. Vanaf de dag dat ik het aan heb geschaft gebruik ik het bijna iedere dag. Ik had toen alleen nog blush met shimmers erin. Ik kon maar geen mooie matte blush vinden. Toen ik deze swatch maakte in de winkel was ik meteen verkocht. De kleur was zo lief en zacht, en ook nog eens mat! Ik durf wel te zeggen dat dit mijn favoriete blush is!

Het Product
Het zit in een mooi doosje. In het klepje zit een doorzichtig stukje plastic waardoor je kan zien welke kleur het is. Wel handig als je meerdere TBS blushes hebt. Op het plastic staat ook het logo van TBS. Ik vind het wel luxe eruit zien. Dus de verpakking is sowieso goedgekeurd! De blush heeft een koele zacht roze kleur en ziet er super girly uit. En daar hou ik van!

Tijdens gebruik
Deze blush geeft een mooie gezonde blos op je wangen. En het fijne van deze blush is, hij kan altijd! Of je nou naar school gaat, thuis zit of op stap gaat. Hij staat bij iedere look! Als je er met een kwast overheen gaat kruimelt het helemaal niet. Dat vind ik altijd erg prettig en zegt mij wel iets over de kwaliteit. Er zit niet super veel pigment in. Dit vind ik op zich wel fijn werken. Heb je tenminste niet meteen barbie roze wangen. Zo kun je goed doseren hoeveel je op je wangen wilt. Deze blush brengt fijn aan en blend goed. Dus je hebt niet een streep blush, maar je kan het mooi vervagen.

Onder swatch van een veeg. Boven is de blush geblend.

Jullie hebben de blush al voorbij zien komen in mijn This Month Favourites. Deze blush is echt mijn nummer 1 favoriete blush. Ik gebruik het 9 van de 10 keer als ik blush gebruik. De verpakking is mooi, het pigment is voor mij precies goed, blend makkelijk en het heeft een mooie roze kleur. Als ik het nog goed onthouden heb was deze blush € 10,-.

Cijfers
Product 10/10
Verpakking 8/10
Prijs 8/10
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 8,5

2 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.