Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 10 oktober 2010

Een nieuw gezicht op Pretty Beauty Land!


E voilà! Ineens een heel nieuw gezicht hier op Pretty Beauty Land. Deze website heeft zo veel groei doorgemaakt in korte tijd dat ik Patty hierbij ga helpen.
Zoals jullie gemerkt hebben beheert zij Pretty Beauty Land met ontzettend veel passie. Als ik haar hoor praten over de website dan zou je denken dat het over haar pasgeboren kindje gaat. Zij is daarom absoluut een van de triggers voor de nieuwe Fashionblog: Fashion Heaven!









Mijn naam is voluit Dominique Babette Michon, kort gezegd Dominique. Ik studeer Advanced Business Creation in ’s-Hertogenbosch. Mijn karakter beschrijving? Vriendinnen vinden mij in 3 woorden: koppig, onbevooroordeeld en zorgzaam. Die eerste hoor ik helaas aardig vaak maar ik probeer het als iets positiefs te zien. Mijn passie is genieten van het leven en schrijven. Schrijven over dingen die ik mee maak, gedachten die mij plezieren of interesseren, ik schrijf het allemaal op.
Mode ligt inmiddels erg diep bij mij. Vroeger was ik meer van de basics maar in de loop der tijd heb ik leren experimenteren. Tegenwoordig is mijn kledingstijl gewaagd en eigenwijs.
Mode is leuk maar het moet aansluiten bij jouw stijl, ik doe daarom alleen mee aan modetrends als het bij mij past.
Ik ben geregeld in grote steden in Nederland zoals Utrecht, Den Bosch,  Zwolle en Amsterdam waardoor ik nieuwe trends vaak tegen het lijf loop. Deze wil ik dan ook graag met jullie delen! Wat kunnen jullie van mij verwachten?  Ik ga jullie dagelijks op de hoogte houden met hemelse fashion items die ik heb binnengesleept, nieuwe trends en de leukste kledingcombinaties!
Onze fashionblog Fashion Heaven is nog volop in aanbouw daarom kun je de fashion tijdelijk nog op Pretty Beauty Land vinden. Zodra Fashion Heaven af is horen jullie dit direct van ons. Patty en ik gaan ook de straat op, met camera in aanslag! We gaan de gekste en leukste dingen vastleggen die we daarna met jullie delen op Pretty Beauty Land en FashionHeaven.
Bereiden jullie je dus maar vast voor op een hele hoop nieuwe items.
Ik hoor heel graag van jullie wat jullie verwachtingen zijn van FashionHeaven Waar willen jullie nu graag over lezen op fashiongebied? Zijn dat tassen, schoenen, trends, of nieuwe kleding combinaties? Laat het ons hieronder dan weten!
Keep in touch.
Dominique

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ben erg benieuwd naar je artikelen, misschien dat je mij nog een beetje mode-gevoel kan bijbrengen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel leuk :D Ben benieuwd naar je blogs ! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.