Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 3 oktober 2010

The OCC Liptars, Swatches



Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik een pakketje binnen van Obsessive Compulsive Cosmetics (OCC), met daarin de OCC Liptars! Ik had er ooit wel eens iets van gehoord en kon ze sindsdien niet meer uit mijn hoofd krijgen. Nu kreeg ik zelf de kans om dit product te ervaren. Vandaag nog geen review, maar wel alvast de swatches van de OCC Liptars. Kijk mee en geniet!
Ik kreeg de OCC Liptars in 8 verschillende kleuren. Ik heb ze al best vaak gedragen en de kleuren zijn ge-wel-dig! Sommige kleuren zijn niet echt draagbaar vind ik. Je hebt ze namelijk ook in geel, blauw, groen. Zelf het ik 8  schitterende kleuren die ik, alvast met jullie wilde delen.


Een mooie beige kleur. Heerlijk nude!


Een aparte oranje kleur. Als je het juist gebruikt staat het top!


Een schitterende fuchsia kleur.



Neigt een beetje naar oudroze. Een hele mooie draagbare kleur!



Knal, knal, knalroze! 


Een hele mooie koraal kleur. 



Hele mooie paarse kleur. Heel apart, maar wel super mooi.


Dit zou een dupe kunnen zijn van de Chanel Rouge Noir heb ik gehoord. Ik ben echt in love met deze kleur. Echt een mooie donkerrode kleur. 

Deze liptars zijn echt super gepigmenteerd! Mijn favorieten zijn Memento, Plum en Vintage. Vintage draag ik vooral als ik naar feestjes ga of uit eten. Krijg er veel complimenten over.

De Tiptars kun je kopen bij ProMakeUpStore.com en ze kosten € 10,75 per stuk. Wat ontzettend goedkoop is aangezien je maar een innieminnie drupje nodig hebt om je hele lippen te doen. Ik geloof niet dat ik ooit een van de liptars op krijg. 

Binnenkort kunnen jullie dus een review verwachten van deze juweeltjes! 

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi zeg! Ben erg benieuwd naar je reviews..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah! De befaamde lipglosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze wil ik ook eens proberen, grandma vind ik echt een prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.