Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 6 oktober 2010

Pretty Beauty Land nog uitgebreider!

Voor alles en iedereen bestaat er een dag dat het tijd is voor verandering en verbetering. Je begint met de grote veranderingen, daarna let je op details. Iedereen die ergens met passie aan werkt, wil vooruitgang zien. Ieder mens wil presteren, bijvoorbeeld met een studie, met werk of met een hobby. Niemand wil blijven hangen en geen vooruitgang meer boeken. Dan gaat het plezier eraf maken de woorden 'Ik wil' plaats voor 'Ik moet'.

Mijn blog is mijn passie en mijn hobby. Ik wil dus verbetering en vooruitgang. Ik wil niet blijven hangen waardoor ik aan mijn site 'moet' werken. Nee, ik 'wil' iedere vrije minuut aan mijn site besteden. Ik 'wil' ieder artikel beter maken dan de vorige en ik 'wil' veel nieuwe ideeën opdoen voor nieuwe artikelen. Zodra er 'moeten' aan te pas komt, verdwijnt enthousiasme. Terwijl ik juist wil dat mijn enthousiasme jullie iedere dag terug laat komen. Dat door mijn enthousiasme, de artikelen leuker en interessanter worden. En dat jullie enthousiaster worden door mijn enthousiasme. 

Benieuw waarom ik jullie dit vertel? Klik dan even verder!
Een tijdje geleden leerde ik Dominique kennen via mijn vriend. Ik heb nog nooit een meisje gezien dat zoveel enthousiasme en vriendelijkheid uitstraalde. Het klikte natuurlijk direct tussen ons. Ik vertelde haar enthousiast over mijn blog. We spraken nog een keer af en van het een kwam het ander. Ik ontving een ontzettend leuk mailtje met deze zin: ''Ik moet zeggen dat ik wel enthousiast ben geworden, ik bewonder je inzet voor je blog enorm en vind het daarom ook leuk om er deel vanuit te mogen maken.'' Na wat gemaild en gekletst te hebben, besloten we om samen te gaan werken. 

Er is dus tijd voor verandering en verbetering. Met z'n tweeën gaan wij brainstromen over hoe wij Pretty Beauty Land leuker, beter, informatiever, interessanter en groter kunnen maken. Jullie kunnen dus heel veel veranderingen verwachten en dit natuurlijk op een positieve manier! Wij zouden jullie mening dan ook zéér op prijs stellen. Deze site moet immers bij jullie in de smaak vallen! 


In de toekomst willen wij het mogelijk maken dat jullie naast beauty ook over fashion kunnen lezen. Het idee is om een tweede blog te starten geheel gericht op fashion en deze te linken aan Pretty Beauty Land. Dit zodat jullie naast alles over beauty ook kunnen gaan lezen over de nieuwste mode. We houden jullie natuurlijk op de hoogte wanneer het zover is. 
Om jullie naast berichten ook op een andere manier up-to-date te houden gaan we starten met filmpjes. Op deze manier nog meer beauty & fashion op een speelse manier. En hoe deze eruit komen te zien....


Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Wat onzettend leuk dat je blog gaat uitbreiden, en ook dat jullie gaan samen werken. Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik ben benieuwd hoe het gaat worden
    en misschien kan je http://prettyfashionland.blogspot.com/ als naam voor de fashion blog gebruiken


    XOXO Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.