Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 13 november 2010

Question Time! Jouw pluspunten!


Iedereen heeft wel iets waar hij of zij trots op is. Vandaag wil ik het daar over hebben. Al vind iemand zichzelf helemaal niet mooi dan is er altijd wel iets wat wel mooi is. Mooi billen, een slank lichaam, een lieve wipneus, kleine oortjes, sterke nagels enzovoorts. Maar wat vind jij zelf mooi aan jouw gezicht?
De Question van deze week
Wat zijn jouw pluspunten aan jouw gezicht? Dit kan bijvoorbeeld een mooie egale huid waardoor je weinig of geen foundation nodig hebt. Grote ogen of volle wenkbrauwen? Op welke delen van jouw gezicht ben jij trots? 

Ik zelf ben wel blij met mijn volle wenkbrauwen. Ik vind dat wenkbrauwen veel expressie geven aan je gezicht. Daarom tekenen veel mensen hun wenkbrauwen iets breder. Mijn wenkbrauwen teken ik bijna nooit bij omdat ze al vol en donker zijn. Ook ben ik blij met mijn egale huid. Daar heb ik helaas niet altijd profijt van aangezien ik er veel last van eczeem heb waardoor ik echt totaal géén egale huid heb. 

Dus vandaag mogen jullie jezelf wat complimentjes geven! Vind je het niet fijn om je naam erbij te zetten dan mag je ook gewoon anoniem reageren. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat jullie mooi vinden aan je eigen gezicht. 

Ik ben benieuwd! Laat jullie horen meiden! 

4 opmerkingen:

  1. Had ik maar zo'n egale huid :P
    Me ogen! Ik heb gelukkig zo'n vorm waar veel verschillende looks bij passen. Geen hangende oogleden, mooi amandelvorm... of iets wat erop lijkt :P Ik krijg er ook vaak complimenten over, dat zal zul wel een pluspunt moeten zijn :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn huid en ogen eigelijk wel. Ik heb een redelijk egale huid en erg grote blauwe ogen. Krijg er vaak complimentjes over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je dit doet! We moeten er echt eens vaker bij stil staan wat wél mooi is. Ik sta elke dag te prutsen met mn ogen, terwijl ik mooie volle lippen heb! Zou wel eens wat vaker voor een opvallende lipstick mogen kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind niet echt iets heel mooi in mijn gezicht, maar ik heb wel mooie volle lippen.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.