Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 29 november 2010

Review: Lush Once A Year


Nog een product van Lush uit de kerstcollectie. Deze keer een massagebar met een lief klein wit glitter snorretje. Isn't it cute? Aller eerst dacht ik: Wat moet ik met een massagebar? Toen ik het in de winkel testte was ik verliefd. Ik vind het echt naar kaneel ruiken, alleen op de site van Lush staat dat het naar hazelnoot, sinasappel, amandel, brandy en cognacolie ruikt. Toch vind ik het kaneel! 


Het Product
Massage olie is normaal in vloeibare vorm, maar omdat Lush aan het milieu denkt hebben zij massagebars gemaakt. Massage olie in vaste vorm! Het product ziet er gewoon super leuk uit. Vooral dat lieve snorretje! Er zitten wel glitters in het product, en de meeste glitters zitten in het snorretje. Dus je zit wel onder de glitters na een massage. Ik liet mijn vriendje me altijd insmeren en hiermee masseren. Echt heerlijk! Voor deze massagebar betaal je € 7,95 wat ik een leuk prijsje vind! 


Wat zegt Lush over dit product? 
Deze massagebar is een ode aan de Kerstman. Met zijn witte snor en roze wangetjes komt hij maar een keer per jaar. Hij die de wereld een keer per jaar blij maakt met gezelligheid en de mooiste cadeaus, groot en klein. Dus waarom niet deze heerlijke massagebar gegeven aan jouw allerliefste? Wedden dat je vaker een massage geeft (of krijgt) dan 1 keer per jaar? Er zit onder andere sinaasappel, hazelnoot, amandel, cognacolie en brandy in, dat maakt hem extra feestelijk.



Tijdens gebruik
Zodra de massagebar in aanraking komt met jouw warme huid begint het te smelten en komt er olie vrij. Daarna kun je heerlijk de olie in je huid masseren. En de geur? Die is werkelijk verrukkelijk. Ik blijf erbij dat ik het naar kaneel vind ruiken. Ik heb deze massagebar altijd in een zakje op mijn nachtkastje liggen. Dus iedere ochtend wanneer ik wakker word dan ruik ik eerst de geur van Once A Year. Dat is pas lekker wakker worden!



Eindoordeel 
Een nadeel aan dit product zijn de glitters. Je zit altijd onder de glitters en dat vind ik minder prettig. Wel vind ik dit product echt super werken. Mijn huid is super droog en ik heb last van eczeem. Op mijn rug is de jeuk altijd heel erg. Als mijn vriend deze massagebar over mijn rug haalde en dat inmasseerde dan had ik de hele dag geen jeuk. I love my lush massagebar! 


Cijfers
Product 9/10
Verpakking 8/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 7,9


Hebben jullie al een massagebar bij de Lush getest? Zo niet? Dan moet je dat toch echt eens doen. Ook een leuke cadeau voor kerst aan je vriend. En omdat jij zo lief bent geweest om dit voor hem te kopen dan mag hij jou wel masseren. Soort van win win situatie toch? 

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl 

4 opmerkingen:

  1. We werkt=wel werkt bedoel je niet ? In elk geval, die glitters lijken mij ook best minder ja :) Verder lijkt ie mij wel fijn, bedankt voor de review ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Liesewiesje: Bedankt het is veranderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh leuk! Die glitters zijn extra leuk, zo vang je mee massages. No way dat een man zich hiermee laat masseren! Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze massage bar ook, vind hem echt naar kauwgom ruiken!
    Hele prettige massage bar, en mijn mannetje laat zich er wel mee insmeren hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.