Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 7 november 2010

Review: Olive Refined Olive Oil


Een maandje geleden schreef ik al eens eerder over het merk Olive, namelijk over de Intensive Repair Cream. Ik vertelde dat ik product vaak meenam in mijn tas. Nu 1 maand later neem ik dit product nog steeds iedere dag mee op pad. Ik heb echt geen tas volop met beauty producten. Er zit meestal een creme in en een lippenbalsem en lipgloss. And that's it! Ik neem alleen producten mee die ik echt nodig heb en die handig mee te nemen zijn. Ik ben dus erg blij met dit product en was dan ook zeer nieuwsgierig of de Refined Olive Oil ook zo'n fijn product is! 
Het Product 
Dit product is iets minder handig om mee te nemen in je tas. Ik ben er niet zo van om olie in mijn tas mee te nemen. Maar je hoeft natuurlijk ook niet alles mee te kunnen nemen! Het flesje ziet er leuk uit. De kleur van olijven zijn gebruikt op het flesje en dat vind ik altijd leuk. De beschrijving op het flesje is in het Engels. Deze olie kun je voor meerdere doeleinde gebruiken. Deze olie is goed voor een droge huid, maar ook goed voor je haar! Deze olie bevat 125 ml en kost € 9,90. 


Tijdens gebruik
Ik vind olie minder handig werken dan een bodylotion. Het is zo moeilijk te verdelen en het glijd allemaal door je handen heen. En als je het knoeit is het zo vettig. Maar olie is wel weer beter voor mijn droge huidje. Een bodylotion is niet vet genoeg voor mij. Voor mijn lichaam werkt die echt top. Mijn droge plekken zijn een stuk minder erg. Maar voor mijn haar was het niet zo succes. Toen ik het uitspoelde voelde mijn haar zo vies aan dat ik het meteen weer gewassen heb. Wél was het goed voor mijn hoofdhuid. Die is ook heel erg droog en jeukt daardoor ook. Daarna nergens meer last van gehad. Dus als je het gebruikt in je haar. Daarna gewoon nog een keer wassen. 


Eindoordeel 
Een fijn product die ik zeker zal blijven gebruiken op de momenten dat mijn huid erg droog is. Voor mijn haar zal ik het niet zo snel meer gebruiken, want daarna moet ik het meteen nog een keer wassen. Verder een fijn product. Er zit een nadeel aan deze olie. Er zitten minerale oliën in en dit het hoofdingrediënt van dit product. Minerale oliën verstoppen je huid en laten dat laagje achter op je huid. Hierdoor kan er niets meer in je huid, maar ook niet uit.  Daarom gebruik ik dit product ook niet dagelijks. Verder is het 2 hoofdingrediënt olijfolie, en daar worden we wel heel blij van! 


Cijfers
Product 7/10
Verpakking 7/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 7/10

Eindcijfer 7


Deze Olive Intense Cream kun je bestellen op 

http://www.beautywonders.nl. De handleiding op de producten zijn in het Engels. Er wordt wel aan een Nederlandse handleiding gewerkt.









Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

3 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.