Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 22 januari 2011

Question Time! Nooit meer make-up of nooit meer verzorgingsproducten


Wat is er belangrijker voor jou in je leven? Een mooi verzorgde huid of een mooi opgemaakt gezichtje. Stel je voor dat er een wereld bestaat waar je of geen make-up hebt, of geen verzorgingsproducten. Wat zou jij kiezen?

Ben jij een echte make-up liefhebber en kun jij de deur niet uit zonder make-up? Of heb je een hele slechte of lastige huid en moet je het wel goed verzorgen? Onder verzorgingsproducten versta ik alles voor lichaam en gezicht. De keuze die je maakt is voor de rest van je leven. Als je kiest zonder verzorgingsproducten dan mag je bijvoorbeeld ook niet een masker van honing maken ofzo. Je mag je huid dan noooooit meer verzorgen. Als je voor make-up kiest dan blijft je gezichtje dus voor altijd naturel. Ik ben benieuwd of jij voor een wereld zonder make-up kiest of een wereld zonder verzorgingsproducten.. Let me know!


Voor mij is het onmogelijk om make-up te dragen als mijn huid niet goed verzorgd is. Mijn huid is extreem droog en als ik het niet goed verzorg dan heb ik super veel velletjes op mijn ogen en voorhoofd. Als ik dan make-up aanbreng is dat niet mooi. Met pijn in mijn hart kies ik dan toch voor verzorgingsproducten, maar ik zal mijn make-up echt missen. Niet dat ik als een opgemaakte barbiepop rondloop, maar door blush en concealer zie je er al veel frisser en wakkerder uit. Make-up doet zoveel, ook al gebruik je alleen mascara en eyeliner. Het verschil is vaak toch wel groot. Maar aangezien ik eigenlijk geen keus heb bestaan er in die wereld voor mij dan alleen verzorgingsproducten.

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl  

4 opmerkingen:

  1. Hmmm ik denk dan ook maar verzorgingsproducten, heb liever een mooie huid dan make-up :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verzorgingsproducten, als ik mijn huid niet goed was en verzorg dan ziet het er niet uit, make-up kan me dan niet meer redden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het helemaal met je eens. Zonder mooie huid geen make-up. Anders lijkt het wel een horror... bah... Ik kies dus ook zeker voor verzorging. Maar gelukkig leven we in dit wereld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit meer make-up, absoluut. Anders is het als een luchtje opdoen ipv je te wassen...

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.