Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 24 januari 2011

Review: Ruscello verzachtende oogcrème


Degene die mijn blog al een tijdje volgen, die hebben dit product al eerder gezien in een artikel. Ik en mijn moeder bestelde 4 producten van Ruscello. Wil je de rest van de producten zien dat moet je dit artikel lezen. De eerste review die ik ga schrijven is dus over de oogcrème van Ruscello. Deze is grotendeels door mijn moeder getest. Ikzelf heb het natuurlijk ook gebruikt. Ben jij opzoek naar een goede oogcrème, dan moet je zeker even deze review lezen!


Het Product

Het product zit in een simpele verpakking met een pompje erop. Een product scoort bij mij punten als er een pompje op zit. Het werkt gewoon super hygiënisch. Er komen namelijk minder bacteriën in je crème en daardoor blijft het dus langer goed. Met een pompje kun je ook makkelijk doseren. Druk het pompje een heel klein beetje in en je hebt genoeg voor je ogen. Er zit weinig geur aan deze creme, het ruikt een beetje naar medicinale zalf. Maar Ruscello's producten zijn ook gemaakt van natuurlijke producten. De crème is niet te dik en niet te vloeibaar, dus gewoon precies goed. Voor een oogcrème van 30 ml betaal je € 12,95. 


Tijdens gebruik
Op ieder product van Ruscello staat duidelijk hoe je het product moet gebruiken. Op deze oogcrème staat het volgende: Een kleine hoeveelheid oogcrème op de schone huid onder het oog aanbrengen en van de binnenooghoek naar de buitenooghoek licht inkloppen. De crème niet direct tegen de wimperrand aanbrengen. 
Je kunt de creme makkelijk inkloppen en het trekt dan ook redelijk snel in je huid. Het pompje is ook een groot pluspunt, want dat werkt gewoon super. De geur is iets minder, maar in ruil daarvoor krijg je wel een natuurlijk product. 


Eindoordeel 
Een fijn product die ook makkelijk in gebruik is. Pompje werkt makkelijk en het product trekt snel in. Het enige nadeel is de geur van het product. Ik en mijn moeder vinden het niet zo'n probleem omdat het product wel fijn is, maar ik kan begrijpen dat sommigen liever een lekker ruikende crème hebben. De prijs vind ik prima voor het product, want het is erg zuinig en je kunt er dus lang mee doen. 

Cijfers
Product 8/10
Verpakking 7/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 9/10

Eindcijfer 7,75

De producten van Ruscello kun je online bestellen op www.ruscellohuidverzorging.nl. Daar vind je ook alle informatie over de producten enzovoorts. Ruscello is dier- en milieuvriendelijk. De producten zijn dus allemaal dierproefvrij en vegetarisch. En de meeste producten zijn ook veganistisch. 

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl  

2 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.