Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 14 februari 2011

Review: Shea Soufflé


Mijn zoektocht voor dé perfecte bodybutter voor de droge en gevoelige huid is lang geweest. Maar het is de moeite waard geweest! Ik heb eindelijk hét perfecte product gevonden! De Shea Soufflé van PureNuffStuff is een bodybutter gemaakt van pure Sheaboter en amandelolie. Perfect voor een extreem droge huid en als je allergieën hebt. De Shea Souffle is namelijk ongeparfumeerd. Ik ben echt blij dat ik eindelijk mijn perfecte bodybutter heb ik gevonden en mijn ervaring wil ik graag met jullie delen.



Het Product
I'm so in La La La La Love! Ik ben zo blij met dit product. Het zit in een ouderwetse weckpot. Hierin bewaarde ze vroeger groenten, maar nu hebben ze het gebruikt om deze heerlijke Shea Souffle in te bewaren! De pot is van plastic gemaakt, dus het kan wel tegen een stootje. Zoals je op de foto kunt zien zit het heel rommelig in de pot. Ik vind het er eigenlijk wel leuk uitzien. De geur vind ik niet echt heel lekker, maar blijkbaar ben ik de enige want iedereen hier in huis vind het wél lekker ruiken. Ik heb de Shea Souffle (Wat klinkt dat trouwens al heerlijk!) in de geur Tantra. In deze overheerlijke souffle zit pure Shea boter met amandel olie, roze olie, Patchouli en Ylang Ylang. Voor een pot van 200 ml betaal je € 14,50. 


Tijdens gebruik
Dit is de rijkste bodybutter die ik ooit heb gehad. Eindelijk ben ik van mijn droge huid af. Geen huidschilfers meer, maar gewoon een goed gehydrateerde huid. Zodra je de boter in je handen heb smelt het en kun je het makkelijk over je lichaam verdelen. Niet teveel pakken anders word je spekglad. Een beetje inmasseren of even in laten trekken en dan lekker je pyjama aan en je bed in. Ik doe dit liever niet 's ochtends omdat de bodybutter echt super vet is. Niet echt fijn om dan in je kleren te stappen. Als ik 's ochtends wakker word dan voelt mijn huid super zacht en gevoed aan. 





Eindoordeel 
Ik ben echt zo blij met deze Shea Souffle! Ik gebruik het nu iedere dag, tenzij ik 's ochtends douche. Ik stap liever niet met zo'n vette huid in mijn kleding. Dan gebruik ik een iets minder rijke crème. Als je erg veel last hebt van een droge huid, dan moet je echt deze een keer proberen. Ik vind het echt top! De verpakking is leuk, omdat het gewoon iets anders is dan normaal. De geur is misschien niet helemaal mijn ding, maar de volgende keer bestel ik het gewoon in een andere geur. Je kunt hem namelijk nog geurloos bestellen en in de geur Tranquility. 




Cijfers
Product 10/10
Verpakking 7/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 8

De producten kun je online bestellen op heelnatuurlijk.nl. Klik rechts op 'naar webwinkel' dan op links op 'lichaamsverzorging'. Dan krijg je weer verschillende categorieën om uit te kiezen. Dan kies je voor 'Face- & bodybutter'. 




Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl 

2 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.