Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 16 maart 2011

5 Douche producten die in iedere badkamer thuishoren!



Vroeger maakte het mij niet zoveel uit waarmee ik mij douchte en waste. Maar nu heb ik echt mijn favorieten en was ik me echt niet meer met dingen die ik niet lekker vind! Vandaag wil ik jullie 5 douche producten laten zien die in geen een badkamer mogen ontbreken. Mijn Holy Grails die ik onder de douche gebruik!





De Serious Booty Buffer van www.thebeautybakery.nl mag absoluut niet ontbreken. Dit product is goddelijk en gebruik ik wekelijks met veel plezier. En ooh wat voelt mijn huidje zacht en perfect gescrubd aan na het douche. In een zakje van gedroogde natuurspons zitten 4 blokjes zeep. De mijne ruikt naar Rozemarijn, goddelijk! De natuurspons geeft je huid een flinke scrubbeurt waarna je dus alleen een poezelig zacht velletje overhoud.




Ook de zepen van Lush zijn echt een aanrader. Mijn grote liefde is de Sexy Peel Soap. Een heerlijke frisse zeep die naar citroen ruikt en je 's ochtends met haar heerlijke geur fris en fruitig wakker laat worden. Ook lush kun je online bestellen of zoek naar de vestigingen op www.lush.nl.


Sabon heeft een heerlijke scrub genaamd de Body Gel Polish. Afgelopen week kwam er al een review van online, maar het is dus ook een van mijn favoriete producten in de badkamer! Er zitten hele fijne scrubbolletjes in deze scrub waardoor je dus het gevoeligste huidje kan scrubben en zelfs iedere dag kan gebruiken! Kijk voor producten en vestigingen op www.sabon.nl.






Dan nog een Lush product, namelijk de Snow Fairy douchegel. Degene die deze douchegel weleens geroken hebben zullen mij begrijpen. Deze douchegel is echt goddelijk! Ik heb nog nooit een douchegel geroken die zoeter ruikt. Als ik mijzelf hiermee was dan word ik ook altijd helemaal gelukkig. Helaas is dit producten wel Limited Edition, maar hopelijk komt die volgend jaar met kerst weer terug!


Als laatste nog een The Beauty Bakery product, namelijk de Scrub & Rub soap in de geur mango. Dames, ik kan jullie verzekeren dat dit ook weer zo'n heerlijk product is! En de geur..... jummy! In deze zeep zit een natuurspons verwerkt wat dus ook je huid scrubt. Het scrubt niet zo goed als de serious booty buffer en daarom zou je deze ook dagelijks kunnen gebruiken.




Hebben jullie nog doucheproducten die ik echt zou moeten proberen en die niet in mijn badkamer mag ontbreken? Eentje die volgens jullie nog beter is dan de toppertjes die ik hierboven vernoem? Ik ben benieuwd, let me know!

7 opmerkingen:

  1. Die booty buffer lijkt me heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh fijne spulletjes van TBB :) Lijken me heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet echt eens iets bij TBB bestellen om te testen. Zou de Beauty Buffer door de brievenbus passen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @joyce: Ik heb geen idee, maar het is wel echt een aanrader! Ik ben gek op mijn Serious Booty Buffer! Stuur anders Angel de eigenaresse van TBB een mailtje. Zij kan je denk ik wel verder helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm fijne producten zeg!

    Ik heb Snowfairy ook hihi. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.