Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 17 maart 2011

Review: The Beauty Bakery, Extra Shea Bath Muffin


Niets is zo lekker als eventjes in bad duiken en helemaal te ontspannen. Een beetje badolie erin of een beetje  badschuim. Of misschien toch een heerlijke bruisbal? Badzout, badparels, badconfetti..... Of in dit geval een Bath Muffin. En niet zomaar een Bath Muffin, nee een Extra Shea Bath Muffin met de heerlijke geur van Citrus. Ik testte alweer een leuk product van www.thebeautybakery.nl. Benieuwd of dit product net zo verrassend en geweldig is als de rest? 


Het Product
Het ziet er ook uit als een echte muffin, inclusief papiertje! Bovenop de muffin ligt een gedroogd stukje sinaasappel, een leuk detail! In dit product zit extra Sheabutter en ik ben echt gek op Sheabutter. De oranje muffin ruikt heerlijk naar een mix van mandarijnen, sinaasappels en citroenen. Daardoor krijg je dus een heerlijk fris en fruitig bad. Voor een Extra Shea Bath Muffin betaal je € 3,95. Je hebt de Extra Shea Bath Muffin ook nog in andere geuren: Magic Musk, Me Time!, Reggae Beach en The Detox Doctor. 



Tijdens gebruik
Je kunt hem lekker decadent in een geheel in bad gooien, maar je kunt het ook in stukken breken (tik er een keer zachtjes met een hamer op, want breken met je handen gaat niet zo soepel). Zo gaat die langer mee. Zodra je deze Bath Muffin in bad gooit begint die super hard te bruisen en veranderd je bad als snel in een peachy kleurige zee. Na 10 minuten is de Bath Muffin helemaal opgebruisd en blijft er enkel het gedroogde stukje sinaasappel over. 


Eindoordeel 
Dit product ziet er echt weer super leuk uit en ik heb er echt van genoten. Helaas blijft de Sheabutter wel aan je bad rand plakken waardoor je na het badderen het bad nog helemaal moet schoonmaken. Met een doekje en wat schoonmaakmiddel is je bad zo weer schoon. Het is het product zeker waard en ik zou het ook zo opnieuw kopen. Een leuk product voor in bad met een prima prijs. 


Cijfers
Product 8/10
Verpakking/uiterlijk 8/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 6/10

Eindcijfer 7,25

De Extra Shea Bath Muffin kun je alleen online bestellen op www.thebeautybakery.nl. De hele webshop ziet er geweldig uit en de producten zijn stuk voor stuk super leuk! De Extra Shea Bath Muffins vind je aan de linkerkant onder de naam Bath Butter Muffins. 
Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

4 opmerkingen:

  1. Dat hij een laagje achterlaat in bad vind ik toch erg jammer. Ik spring er meestal uit, naspoelen en klaar :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit, hou alleen niet zo van in bad gaan =)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.