Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 14 juli 2011

Review: RS Natural Cosmetics Deep Smoothing Oil serum + Actie!



Na ongeveer een maand dit serum getest te hebben is het weleens tijd geworden voor een review. Ik ben gek op serums, aangezien mijn droge huidje dit gewoon nodig heeft. Heerlijk om op te doen voordat ik mijn bedje in duik en de volgende ochtend met een fris gezicht weer op kan staan! Heb ik je al nieuwsgierig gemaakt naar dit product? Aan het einde van de review heb ik ook nog een leuke actie voor jullie!




Het Product 
www.rs-naturalcosmetics.nl omschrijft dit product als volgt: Krachtig diep werkend olie serum met arganolie en jojoba-olie: een intensieve oppepper voor gezicht, lichaam, haren, handen en nagels!
Klinkt dat al niet jummy jummy? RS Natural Cosmetics maakt alleen gebruik van natuurlijke producten. Ook maken zij alleen gebruik van natuurlijke hulp-, geur- en kleurstoffen. Hun belangrijkste werkzame natuurlijke ingrediënten, zoals arganolie en sheabutter zijn voorzien van een ECOCERT certificaat en ze gebruiken uitsluitend door de BDIH goedgekeurde conserveringsmiddelen. Kijk! Daar word ik nou blij van! 
Het serum zit in een klein glazen flesje met daarop een spray. Op het flesje zit een net label met het logo van RS Natural Cosmetics en met alle uitleg van het product en natuurlijk de ingrediënten. Alles ziet er dus prima uit! De prijs? € 18,90 voor een flesje van 20 ml. Dit serum is ook verkrijgbaar in 50 ml en die kost € 42,90. De geur is heel kruidig door de arganolie maar ook weer fris en zoet van mandarijn. Me like! 




Tijdens gebruik 
Je kunt dit serum dus voor meerdere lichaamsdelen gebruiken: Gezicht, lichaam, haar, handen en nagels. 
Gezicht:  Dit serum geeft een boost aan je gezicht. Het verstevigd, voedt en beschermt. Geschikt voor iedere huidtype, maar vooral voor de droge en/of rijpere huid. Gebruik het serum 2 á 3 keer per week op het gezicht en decolleté voor het slapen gaan. Dit kan onder je nachtcrème. 
Lichaam: Het serum is ook fijn om te gebruiken op het gehele lichaam, of op wat droge plekjes. Ook is het super fijn om te gebruiken na het zonnen en als massageolie. 
Haar: De oliën en vitaminen voeden en beschermen je haar. Wrijf een paar druppels in de droge punten van je haar. Bij heel droog of beschadigd haar kun je 1x per week meerdere druppels over je hele haar verdelen en 20 tot 30 minuten in laten trekken of de hele nacht. Daarna kun je het uitwassen met shampoo. 
Handen en nagels: Arganolie is super goed als nagelverharder. De jojoba olie geeft een intensieve verzorging aan de handen en de nagelriemen. 



Eindoordeel 
Het is super dat dit zo'n veelzijdig product is. Het is niet zoals een oogcrème die je alleen op je oog kan smeren. Sommige meiden/vrouwen vinden het nou eenmaal makkelijker om 1 product te hebben wat  je voor meerdere doeleinden kan gebruiken. Ik heb het serum voornamelijk gebruikt op mijn gezicht en op mijn handen en nagels. Als ik ergens een hele droge plek op mijn lichaam had pakte ik ook dit serum en smeerde ik het even in. 
Een nadeel aan dit product is de spray die erop zit. Het serum 'druppelt' er eerder uit dan dat het 'sprayt'. Aangezien het zo vloeibaar is druppelt het dus op je vinger maar glijdt het ook meteen naast je vinger dus je moet heel snel smeren. Het lukt namelijk niet om het serum zonder knoeien direct op het gezicht te sprayen. Dat is eigenlijk het enige minpuntje dat ik kan bedenken. 


Pluspunten:
- Geheel natuurlijk
- Veelzijdig product
- Heerlijke frisse/kruidige geur

Minpunten:
- Alleen online verkrijgbaar
- De spray werkt niet echt fijn


Cijfers
Product 9/10
Verpakking 6/10 (door de spray)
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 6/10 (door de spray)

Eindcijfer 7


Dit product is alleen online te koop op www.rs-naturalcosmetics.nl 

Zoals  ik al zei heb ik samen met eigenaresse van RS Natural Cosmetics nog een leuke actie voor jullie. Als jullie iets bestellen via de webshop krijg je er een gratis stuk zeep bij. Meld bij de opmerkingen het volgende: ''Via Prettybeautyland''. Je hoeft dus geen zeep in het winkelmandje te doen.

Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk. 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Patty,

    Bedankt voor deze leuke en eerlijke review, wordt zeer gewaardeerd! En aan de mooie foto's te zien kan ik volgens mij concluderen dat je het serum heel veel gebruikt hebt en vaak hebt meegenomen naar je vriendje waar je eerder over schreef, want de randjes van het etiket zijn al een beetje wit geworden, haha!

    Nog een kleine toelichting/tip mbt de spray (ook voor anderen): het is sowieso beter om eerst een paar druppels op je handen/vingertoppen te sprayen en het serum daarna pas gelijkmatig te verdelen over je gezicht, lichaam of haren. Direct sprayen op de huid/haren is minder ideaal aangezien je het product dan meteen heel lokaal zou aanbrengen. Je hebt maar heel weinig nodig en door het serum eerst een beetje uit te wrijven op je vingertoppen/handen kun je het gelijkmatiger verspreiden over andere delen van het lichaam.

    Nogmaals bedankt, heel leuke review en fijn dat het serum je verder zo goed bevalt!

    De actie is trouwens geldig t/m 31 juli misschien is het goed om dat er nog even bij te zetten.

    Groetjes,
    Rieneke Steeghs

    RS Natural Cosmetics

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superfijn product lijkt dit me! En ach, het gaat mij meer om het product, als ik echt niet overweg kan met de verpakking stop ik het wel ergens anders in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kan inderdaad ook Silva ;-) Bedankt voor je leuke reactie!

    Groetjes,
    Rieneke Steeghs

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.