Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 25 augustus 2011

Preorder! Sleek The New Nude Collection


Vandaag even een klein artikeltje én een gróót excuses! Ik ben 2 dagen in Brussel geweest samen met vriendjelief en ik had helaas geen artikelen klaar staan. Vandaar dat er 2 dagen niets online is gekomen. Stom, stom, stom! Wel heb ik 2 super dagen gehad en zit ik weer vol inspiratie voor de blog. Vandaag even een artikeltje voor iets wat ik besteld heb.

Sleek komt namelijk na al hun collecties vol kleur, nu met The New Nude Collection. Een collectie vol naturel- en bruintinten. 


Dit is de nieuwe collectie van Sleek: The New Nude Collection. En zodra ik Nude hoor móét ik het hebben! De collectie kun je vanaf volgende week bestellen, maar.... op Enchantra  kun je deze producten alvast in de Preorder bestellen! In week 35 worden de producten verstuurd en ben jij dus één van de eerste die deze prachtige collectie heeft! Zoals altijd bij Sleek zijn de prijzen leuk en betaalbaar.

De I-Divine Au Naturel Palette met 12 prachtige naturel- en bruintinten kost € 7,25.
Sleek Pout Polish in de kleur Bare Minimum heb je al voor € 6,49.
Als laatste van de collectie de Sleek blush in de kleur Suede. Deze kost € 5,99

De gehele collectie heb je dus al voor € 19,73. Maar ik heb voor jullie een leuke kortingscode voor de webshop Enchantra. Met de code NUDE kost de gehele collectie € 15,97. Deze code is alleen geldig als je de gehele collectie besteld en geldig tot woensdag 31 augustus 2011

Ik heb de collectie al besteld dus jullie zullen al snel swatches zien. Ik ben gek op collecties, omdat het voor mij echt een verzamel item is. Zijn jullie ook zo gek op collecties? En wat vinden jullie van The New Nude Collection van Sleek? 

De prijzen zijn gebaseerd op de prijzen die de webshop enchantra hanteert. De prijzen van deze collectie kunnen dus verschillen bij andere webshops. 

9 opmerkingen:

  1. Oooh sounds interesting ! Ik ben tegenwoordig helemaal into Sleek, voor de prijs moet je het ook niet laten. Daar heb je nog geen lipgloss van Chanel voor :d !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Valley Doll: Nee inderdaad! En ik vind de kwaliteit minstens zo goed! Alleen heb je dan niet het Chanel logo... ;)

    @ Robin: Dat was dus het eerste wat door mijn hoofd heen schoot, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet
    wachten! Vooral het oogschaduw palette vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt prachtig uit allemaal! Vooral de lippenbalsem vind ik weer super mooi, daar ben ik erg benieuwd naar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd!Kleurtjes zijn in ieder geval mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo op het eerste oog spreken de kleurtjes mij niet zo heel aan, maar misschien denk ik er na jouw review/swatches weer heel anders over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.