Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 1 augustus 2011

Pretty Beauty Land is back!



Daag lieve lieve lieve bezoekers! Ik ben weer terug van vakantie, geheel uitgerust en wel! Als ik op vakantie ben verbiedt ik mijzelf altijd om op internet te gaan, anders heb ik nog geen vakantie. Dus toen ik in Turkije was heb ik mijn Black Berry amper aangeraakt of wat voor ander ding dan ook dat mij enigszins kon verleiden tot het gebruiken van internet. Tijdens zo'n 2 weken internetloos te zijn geweest, heb ik jullie echt ontzettend gemist en natuurlijk het bloggen. Maar mijn vakantie zit erop, terug aan het werk voor Pretty Beauty Land!



Mijn vakantie was super. Ik ben naar Turkije geweest met mijn vriend, 2 vriendinnen en 2 vrienden. Na het enige ongemak op het vliegveld met het visum van een vriend arriveerde we om 3:30 in het hotel. Wat bleek: er was geen kamer voor ons. Dus om 5:00 lagen wij eindelijk op een bed zo hard al beton in een ander hotel. Wisten wij veel dat om 5:00 's ochtends door luidsprekers een gebed door de hele stad werd geschreewd. Bye bye nachtrust. De volgende middag konden we eindelijk om 13.00 in ons eigen appartement. Ook daarna hebben we nog ontzettend veel problemen gehad. In plaats van 2 appartementen kregen we er 1. 2 sliepen er op een matras op de grond. Airco kapot en het buffet was verschrikkelijk. Na veel geklaag van ons is alles gelukkig opgelost en konden we er wel om lachen. We kregen 2 extra bedden, de airco werd gemaakt en we mochten a-la-carte eten. Het uitgaan was geweldig, alleen toch best prijzig. Het weer was natuurlijk ook geweldig! Iedere dag tussen de 35 en 40 graden. Geen regen, geen wolken, niets. Dus niets te klagen! 


Ik heb onwijs genoten van de vakantie en ik kan er nu weer flink tegenaan. Vanaf morgen kunnen jullie weer de dagelijkse artikelen op Pretty Beauty Land verwachten zoals jullie gewend zijn. Ook ben ik weer aan het filmen geweest dus er staat jullie weer heel wat te wachten! Ik ben blij dat ik eindelijk weer kan bloggen!

Zijn jullie al op vakantie geweest en hebben jullie net zo genoten als ik? 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's en fijn dat er meteen een verslag online staat. Ik moet zelf nog op vakantie gaan, waarschijnlijk naar London, Parijs en Milaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer terug bent en eigenlijk best wel geluk dat ze na al die ellende een hoop hebben opgeknapt (zie je niet overal!). Voor mij is het wel een té warme vakantie, maar dat mag de pret niet drukken ik geniet ook van de mijne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend begin van je vakantie maar gelukkig is het goed afgelopen en heb je volop kunnen genieten. Leuke foto's trouwens! Je schrijft dat je met 2 vriendinnen en 2 vriendINNEN bent geweest, maar volgens mij bedoel je 2 vriendinnen en 2 vrienden ;-)
    Hoe is het trouwens afgelopen met de Cosmania twitter actie? Heb er niks meer over gehoord, niet dat ik verwacht te hebben gewonnen, ben ik wel een beetje nieuwsgierig natuurlijk. Ook naar je INGLOT aankopen maar daarover lezen we vast nog meer..toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Deb: De uitslag moet nog komen, ik verwacht nog wat meer deelnemers. Uiteindelijk ben ik alleen bij MAC geweest omdat het toch lastig is om bij INGLOT te komen. Volgende keer weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk verslag van je vakantie, minder leuk over je hotelkamer drama, uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Leuk foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.