Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 12 oktober 2011

Coming Soon: GlossyBox.nl


Ik heb echt een super leuk nieuwtje voor jullie! Binnenkort komt GlossyBox.nl naar Nederland! Misschien kennen jullie GlossyBox al. Landen zoals Duitsland, Frankrijk, UK, Brazilië en Korea kunnen namelijk al van GlossyBox genieten. Maar wat is GlossyBox nou precies? 



Bent u ook altijd op zoek naar de nieuwste producten? De beste niet klonterende mascara of verzorgende creme? De perfecte foundation, of de optimale kleur oogschaduw om uw oogkleur te accentueren? Dan bent u hier aan het juiste adres! GlossyBox laat u zelf producten uittesten voordat u ze aankoopt.
Elke maand sturen wij u een persoonlijke luxueuze beauty box met daarin 5 producten om thuis uit te proberen. Of het nu gaat om de snelst drogende nagellak, de makkelijkst op te brengen foundation, de beste huidverzorging, of non-smudge lippenstift, GlossyBox zoekt de beste producten uit en stuurt ze naar u toe. Verwen uzelf met de beste producten van niche merken en raak bekend met de nieuwste trends op het gebied van make-up. Miskopen zullen tot het verleden gaan behoren want met GlossyBox krijgt u een onnavolgbare product ervaring voordat u tot aankoop overgaat. Welkom in de wereld van GlossyBox!

Voor € 10,- in de maand + € 2,50 verzendkosten krijg jij iedere maand een doos met 5 high-end Beauty miniaturen. super leuk dus om nieuwe producten uit te proberen. Naast 5 producten bevat de GlossyBox ook productinformatie, gebruiksaanwijzingen en tips en tricks over de nieuwste beauty en style trends. De website komt binnen 2 weken online. Op glossybox.nl kun je je al aanmelden voor de nieuwsbrief, dan krijg je een mailtje wanneer de website online gaat. 

Ik vind het een super leuk idee en ga mij zeker aanmelden. Nu maar hopen dat de website snel online komt en wanneer ik mijn eerste GlossyBox binnen heb, horen jullie het als eerste! 

Wat vind jij van GlossyBox? 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb me meteen aangemeld voor de nieuwsbrief toen ik het las! Ben er erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het gelezen. Ben zo benieuwd.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook over gelezen. Leuk concept. Ik ga eerst eens uitgebreid bekijken wat er zoal in die glossybox zit bij anderen en dan wellicht beslissen of ik me hiervoor ook ga opgeven.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.