Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 1 januari 2012

Happy 2012!!

 

Happy new year allemaal! Ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad en het nieuwe jaar knallend is begonnen. De champagne glazen zijn helaas weer leeg, restanten vuurwerk liggen nog op straat. Iedereen heeft elkaar inmiddels een gelukkig Nieuwjaar gewenst, dus dat betekend dat het nieuwe jaar officieel begonnen is. 

Voor mij is 2011 ontzettend snel gegaan! Ik heb weer met veel plezier geblogd en er zijn veel nieuwe samenwerkingen ontstaan met geweldige merken en webshops zoals Sabon, The Body Shop, Cosmania, Dr. van der Hoog, Hannah, Care Cosmetics, WE pr, Simply, L'oreal, H2O, Lush, Sephora, The Beauty Bakery en ga zo maar door. Ook heb ik een paar hele leuke en gezellige bloggers mogen ontmoeten. Een geweldig jaar dus voor Pretty Beauty Land! 

Voor mezelf was 2011 een beter jaar. Mijn chronische vermoeidheid heb ik inmiddels aardig onder controle. Ik ben begonnen met mijn laatste jaar van mijn opleiding. Ik heb veel leuke en nieuwe mensen ontmoet en ik heb een geweldig stage bedrijf. Ja, ik kan zeggen dat 2011 een geslaagd jaar was. Hopelijk wordt 2012 nóg beter! 

Ik wens jullie allemaal een geweldig nieuw jaar toe vol geluk en liefde! 

3 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.