Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 4 april 2012

Nails Of The Day: To Buy or Not to Buy


Gisteren konden jullie dit prachtige lakje al zien in mijn shoplog. Dit schattige lila kleurige lakje komt uit de Navigate Her voorjaarscollectie. Deze collectie bevat 3 prachtige pastel kleuren, maar ook 3 felle kleuren. Precies wat je nodig hebt voor deze zomer! Maar mijn favoriet is toch wel To Buy or Not to Buy.



Pastel is helemaal hot dit voorjaar en Essie heeft daar slim gebruik van gemaakt in deze collectie. To buy or not to buy is een pastel kleurig lakje die hele kleine blauwe shimmers heeft. In het flesje zijn ze duidelijker te zien dan wanneer je de lak op je nagels aanbrengt. De lakjes van Essie hebben een hele brede kwast, waardoor de lak aanbrengen heel gemakkelijk is. Plus puntje voor Essie! Met een mini kwastje kan ik mijn nagels niet lakken. 


De kleur dekt in 2 laagjes en blijft verbazend goed zitten. Oke, een dag kratten sjouwen, klussen en poetsen bij de ICI Paris vanwege de verbouwing hebben ze helaas niet overleefd. Maar bij mij chipt nagellak meestal al na 1 dag. 

Ik word helemaal vrolijk als ik naar mijn nagels kijk, wanneer ik dit lakje draag. Lila is tenminste een keer iets anders dan gewoon rood of roze. Het valt op en het past helemaal bij de trend van nu. 

Wat vind jij van pastelkleuren op je nagels? Hot or not? 

3 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.