Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 21 juni 2012

This Month Favourites, Mei



Hurray! Een nieuwe This month Favourites en deze keer van de maand mei. Wegens de drukte van de afgelopen tijd heb ik niet echt veel nieuwe producten gekocht of ontdekt. Maar de producten die in deze favourites zitten zijn echte toppertjes! 


Doordat ik bezig was met afstuderen is de This Month Favourites ook erg laat deze maand... I'm sorry!




1. Natuurlijk moest dit masker van Qiriness in mijn This Month Favourites. Dit product is gewoon een stukje hemel. Iedereen moet een Le Wrap Exfolys van Qiriness in huis hebben!

2. De Diorshow Liner waterproof is momenteel mijn favoriete oogpotlood. Ik heb nog nooit zoveel geld aan een oogpotlood uitgegeven, maar hij was het dubbel en dwars waard. 

3. Laatst zag je alle swatches van de MAX Lips budget lipsticks al voorbij komen. Dit is toch wel mijn favoriete kleur, Poppy Peach! 

4. Ja, hoe kon het ook anders? Blush de Horizon de Chanel... te mooi om waard te zijn. Ik gebruik hem het liefste iedere dag. 

5. Nog een leuk budget product in mijn favourites. De lipstick uit de Catrice Revoltaire collectie. Colour Bomb is een prachtige matte koraal kleurige lipstick. Ik ben helemaal into de koraal tinten. Zo mooi en lekker zomers. 

Dat waren mijn favorieten uit de maand mei 2012. Was was jouw favoriete product uit mei?

2 opmerkingen:

  1. Good favourites! Het potlood lijkt me echt super, misschien leuk om een review van te maken? Ik ben daar erg benieuwd naar! De Chanel blush is ook werkelijk waar schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.