Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 7 juli 2012

Question Time #77 2 minuten make-up


Iedere zaterdag stel ik mijn bezoekers een vraag. De meeste vragen zijn natuurlijk beauty gerelateerd, met hier en daar een uitschieter. Ik wil namelijk wel eens de mening van mijn bezoekers horen én zo kunnen we met zijn allen gezellig discussiëren in de comments. 


De Question van deze week:

Je bent te laat opgestaan en je hebt nog maar 2 minuten voor je make-up. Wat zou jij doen in die 2 minuten? En nee, het mag geen 5 minuten duren! 




Mijn wenkbrauwen bijtekenen! Dan zie ik er meteen al veel wakkerder uit en mijn ogen lijken dan groter. Ik kan de deur bijna niet uit zonder. Ook zou ik snel wat mascara op doen. En dan gaan met die banaan! 

Wat zou jij in die 2 minuten doen?

Heb jij nog een Question Time idee? Stuur dan een mailtje naar p.beekwilder@hotmail.com 

4 opmerkingen:

  1. dan maar te laat komen XD 2 minuten red ik nooit!
    of ok, snelle wing, mascara en concealer. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Qua make-up heb ik echt nooit haast - oké, bijna nooit! Maar 2 minuten? Pff.. Ik denk dat ik dan héél snel mijn wenkbrauwen iets bij teken, oogpotloodje op doe, laagje mascara & een blush! Dit zal ik net kunnen redden. Mag de foundation ook nog onderweg gedaan worden, als je niet op de fiets gaat. Haha! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gloss en mascara aanbrengen. En vervolgens heel gauw gaan rennen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel even een dagcreme aanbrengen, wat mascara en een vleugje oogschaduw.. Als dat allemaal past in 2 minuten!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.