Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 4 september 2012

This Month Favourites, Augustus


September is alweer begonnen en dat betekend dat het bijna herfst is. Nog 18 dagen en dan is de herfst officieel begonnen. Maar laten we daar nog eventjes niet aan denken. Nu eerst de favorieten van de zomer maand Augustus! 

1. Ik gebruikte nooit iedere dag een oogcrème, maar sinds ik mijn Chanel Beauté Initale Eye heb, gebruik ik het iedere dag! Deze hoort dus zeker in mijn favorieten thuis. 

2. Jullie hebben hem al eerder voorbij zien komen en toen was ik al enthousiast! De Catrice Bronzer uit de Cucuba collectie. Echt een prachtige matte bronzer, love it!

3. Deze heerlijke body butter is helaas bijna op. Ik ben gek op de Nutri Extra body butter van Vichy. Mijn droge huidje wordt daar erg blij van. 


4. Deze maand heb ik erg vaak de Victor & Rolf Flowerbomb parfum gebruikt. Hij is zo heerlijk zoet en bloemig. Iedere keer wanneer ik deze prachtige flacon in mijn handen heb, word ik weer blij. 

5. Toen ik op vakantie was had ik een te lichte concealer bij, dus kocht ik bij de KIKO een nieuwe concealer. Wauw! Wat is die fijn en echt super dekkend! Helaas wordt mijn huid alweer bijna te licht voor deze concealer. 

6. De Yves Saint Laurent Shocking Mascara mocht natuurlijk niet ontbreken in deze This Month Favourites! Ik ben gek op deze mascara, wat een volume! 

Dat waren mijn favorieten van de maand Augustus! Wat was jouw ultieme favoriet?

1 opmerking:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.