Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 12 september 2012

Word ik het Dior Make-Up Talent van 2012?



Toen ik een maandje bij de ICI Paris XL werkte gaf de filiaalmanager mij en mijn collega's op voor het Make-up Talent van 2012. Een wedstrijd georganiseerd door ICI Paris in samenwerking met een van mijn favorieten merken... Dior! Toen ik eraan begon had ik nooit gedacht dat ik het tot de halve finale zou schoppen.

Jep, Yours Truly zit in de halve finale van  het Dior Make-up Talent van 2012! 


We begonnen een paar maanden geleden met 320 deelnemers en na 2 opdrachten zijn er nog 48 deelnemers over voor de halve finale. Best een cool idee dat ik al 272 deelnemers achter me heb gelaten. Inmiddels heb ik 3 trainingen achter de rug, gegeven door Dior, waar ik ontzettend veel van heb geleerd. Niet alleen voor de wedstrijd maar ook voor mijn blog. Ik ben nu net een bommetje vol inspiratie. 


Een van de opdrachten was een look creëren geïnspireerd op Côte D'azur, de Franse Riviera. De bovenstaande foto is mijn gecreëerde look en dit is het verhaal achter mijn creatie: 

Stel je een heerlijke dag op het strand voor. Je hebt de hele dag gedobberd op je luchtbed op zee, in de zon. Maar de dag loopt op zijn einde en de zon gaat onder. De avond valt en jullie willen een cocktailbar induiken om de avond te vullen met zomerse cocktails. Voor deze gelegenheid maak je een zachte blauwe beachlook. Je haren hebben immers al beachy curls. De look bevat zachte lijnen en een prachte lichtblauwe kleur die je ook laat terugkomen op je nagels. Met een zachtroze blos op je wangen en prachtige nude lippen, stap jij de cocktailbar in en bestel je een Margarita. 


Door de opdrachten en trainingen ben ik helemaal klaar gestoomd voor de halve finale. Ik heb mijn halve finale op donderdag 20 september 2012 in het ICI Paris XL filiaal te Eindhoven. Mocht je het leuk vinden om mij en mijn collega's aan het werk te zien dan ben je van harte welkom tijdens de halve finale. Er zijn 4 halve finale dagen en iedere dag gaan er 2 deelnemers door naar de finale. Uiteindelijk worden er nog 2 wild cards uitgedeeld, zodat je met 10 deelnemers in de finale staat. 

Stiekem ben ik al super zenuwachtig voor de halve finale. Ik weet al wat de opdracht wordt voor die dag, maar die ga ik nog even niet verklappen. Het wordt een pittige strijd om in de finale te komen, maar wie weet! 

Willen jullie allemaal voor mij duimen? En wie komt mij steunen 20 september in Eindhoven? 

9 opmerkingen:

  1. Wat super leuk voor je! Heel veel succes! Je kan dit winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes meid! Hoop dat we samen in de finale staan ;) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt kei leuk voor je. Ik ga voor je duimen.
    Succes!
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat super voor je! Gefeliciteerd! Ik zal duimen, ik kan helaas niet komen maar heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf!!!! gefeliciteerd!!!! ik hoop dat het gaat lukken in de finale :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk voor je!! Hopelijk kom je door de volgende ronde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat geweldig zeg! Ik duim echt voor je, heel veel succes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat gaaf zeg, echt een super mooie look heb je gemaakt! Ik hoop dat je donderdag een leuke dag hebt, en dat je natuurlijk de winnaar wordt! Zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.